ראש עיריית ב"ב: "החינוך המיוחד בראש סדר העדיפויות שלנו"

    אבי יעקב No Comments on ראש עיריית ב"ב: "החינוך המיוחד בראש סדר העדיפויות שלנו"

    גידול של 10% במספר הכיתות בבתי הספר של 'אהל שרה' • הוענקו תעודות הוקרה לשוטרי מרחב דן והשיטור העירוני על יעילותם בתפיסת שודדי המחשבים האישיים של התלמידות

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ילדי החינוך המיוחד הם בראש המחנה בסדר העדיפויות של עיריית בני ברק. הצטיינו בעבר בפתרונות הטובים ביותר ונדאג גם בעתיד שכל מוסדות החינוך המיוחד בעיר ישכנו במבנים ראויים ומרווחים. 'אהל שרה' הוא אחד המפעלים הטובים הנפלאים והחשובים בעיר בכל תחומי הטיפול בילד המיוחד. נמשיך בשותפות, נעמיק ונאיץ. לפנינו תוכניות רבות בעז"ה. לילדים המיוחדים, 'השושנים בזר', מגיע את הטוב והיפה ביותר, זו חובתנו – "כך אמר ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט בטקס חנוכת 'גן הזה"ב' שהתקיים בבית הספר 'בית חנוך' לחינוך מיוחד של 'אהל שרה'.

    הרב זייברט אמר כי "מוסדות החינוך המיוחד של 'אהל שרה', ה'שותפים שלנו', גדלו גם השנה ב-10% והם מונים 40 כיתות עם 300 תלמידים. אנחנו עדים לעבודה המצוינת, למוניטין המקצועי ואיכות השירות שאתם מעניקים לילדים המיוחדים. לפני כשנה חנכנו את ביה"ס 'גשרים'. בעוד כמה חודשים נחנוך עוד שני בתי ספר ובימים אלה אנו בהליכים לבנית בי"ס נוסף בעלות של 6.5 מיליון שקל. אני מברך את כל העוסקים במלאכה מטעם העירייה ומטעם 'אהל שרה' ובראשם לגב' מלכה וינברג ולהרב יהודה לוי שנוטלים חלק במאמץ יומם וליל כדי להביא לנשמות טהורות אלה את המירב והמיטב; כשהלב פתוח מוצאים מענה הולם לכל בעיה".

    ראש העיר שיבח את שיתוף הפעולה עם משטרת מרחב דן והשיטור העירוני "שהפכו לחלק מהחברה בהבנה ובתפיסת הביטחון בעיר כפשוטו".

    בטקס השתתפו עוד המשנה למנהל אגף החינוך, הרב יהודה לוי. הנהלת 'אהל שרה' בראשות; הרב אברהם גינזבורג והגב' מלכה וינברג. קצין אג"מ מרחב דן סנ"צ הוד לוי. מנהלת מערך החינוך הגב' קארין טרבלסי. מנהלת ביה"ס נחמה אשלג. מנהל ביה"ס 'בית ישי' הרב רמי סוכובלנסקי, הסגל ונציגי ההורים.

    גן הזה"ב שנחנך הוקם במתכונת המדמה כבישים, מדרכות וכלי תחבורה. הגן הוקם בהכוונתם המקצועית  של הצוותים הפארארפואיים בבית הספר. במתקנים הושקעו קרוב למיליון שקלים באמצעות 'קרן שלם' ו'הביטוח הלאומי'.

    לאחר ביקור מרגש בשתי הכיתות החדשות בביה"ס העניקו ראש העיר וראשי 'אהל שרה' תעודות הוקרה לשוטרי מרחב דן והשיטור העירוני ובהם; פקד מאיר סויסה מפקד השיטור העירוני. רס"מ זאב שוורץ. רס"ב יוסף הגר. צוער הראל שורק. מפקד יחידת זירה טכנולוגית רס"מ שחר אברון. רס"מ דני סדיס וקצין היחידה רועי בעדני על יעילותם בתפיסת שודדי המחשבים האישיים של התלמידות.

    כזכור, לפני שבועות אחדים נגנבו באישון ליל שישה מחשבי תקשורת המשמשים כ'פה' לתלמידות ביה"ס 'גשרים'. אזרח שזיהה את אחד הגנבים בסרטוני האבטחה הזעיק את המשטרה ובתוך 36 שעות מאז נגנבו השיבו השוטרים את המחשבים לתלמידות שהתקשו להסתיר את התרגשותם. אחד ההורים, הר"ר משה ליבוביץ הודה נרגשות בשם התלמידות לשוטרי מרחב דן ולהנהלת 'אהל שרה': "החזרתם לנו את החיוך והתקשורת עם ילדינו", אמר. סנ"צ הוד לוי אמר כי הוא מודה ל'אהל שרה' על הזכות להיחשף לעשיה מפוארת זו בתוך העבודה הקשה והסזיפית שכידוע היא מנת חלקם של שוטרי משטרת ישראל ביום יום'.

    "אתם ניצבים היום כולכם ראשיכם שבטיכם זקניכם ושוטריכם כל איש ישראל" – אמר הרב אברהם גינזבורג ברוח פרשת השבוע לראש העיריה לסגל לשוטרים ולכל העובדים – "לעברך בברית ה' אלוקיך… למען היטיב עם החלשים. הברית הכרותה בין החזק לחלש, למען הקים לו על רגליו… ראוי כל אחד בשרשרת הזהב הזו לברכה ולהערכה ולשנה טובה ומאושרת".

    גב' מלכה וינברג אמרה כי ראש העיר, צוות העיריה מערך החינוך וסגל בתי הספר ראויים לכל ההערכה. היא סיפרה למשתתפים על התוכניות והמגמות החדשות המגוונות המופעלות בבתי הספר ובהם; תדמיתנות, אומנות שימושית, קונדיטוריה ומזון, תקשורת חברתית נכונה ועצמאית המשלבת בתוכה כללי מוגנות עצמית. חוגי טבע וסדנאות בשילוב התנסות חווייתית בשטח. 'השנה נמשיך להוביל את פרויקט 'ספריה חכמה' ו'כיתה חכמה' שנבנו בהתאמה לצרכים המיוחדים של התלמידים, ועוד'.

    "מטרת העל של בתי הספר ושאר המרכזים של אהל שרה. לפתח את כישוריו של כל תלמיד כדי להביאו למירב העצמאות התפקודית וההסתגלותית בכל התחומים,  לתת גב למשפחות שמתמודדות עם אתגרים לא פשוטים בגידול ילד עם צרכים מיוחדים כדי שהמשפחה תוכל לפנות את עצמה לבני המשפחה ולשאר עיסוקיה'.



    0 תגובות