מחר: ח"כ יגאל גואטה צפוי לפרוש מהכנסת

    איתי גדסי No Comments on מחר: ח"כ יגאל גואטה צפוי לפרוש מהכנסת

    חבר הכנסת יגאל גואטה שהודיע בשבוע שעבר על התפטרותו מהכנסת צפוי מחר בשעות הבוקר להגיש את מכתב ההתפטרות שלו בלשכת יו"ר הכנסת ובכך לסיים את תפקידו כח"כ

    חבר הכנסת, יגאל גואטה צילום: דוברות הכנסת
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבסוף השבוע האחרון הודיע חבר הכנסת יגאל גואטה (ש"ס) על כוונתו להתפטר מהכנסת, מחר צפוי הח"כ לבוא ללשכת יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין ולהגיש לידיו את מכתב ההתפטרות הרשמי ובכך לסיים את תפקידו כח"כ אותו מילא במשך השנה וחצי האחרונות.

    אלא שטרם ברור האם אכן חבר הכנסת יפרוש מהכנסת שכן יש לחבר כנסת המגיש התפטרות, 48 שעות לחזור בו וסביב היתכנות אי פרישת גואטה ישנה חרושת שמועות. שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר עם התפטרות גואטה כי הוא "מכבד את החלטתו" ואף הביע את הערכתו אליו. לדברי מקורביו, דרעי "הודה לו על פעילותו המבורכת ועל הרוח החדשה והנמרצת שהכניס לסיעת ש"ס ואמר לח"כ גואטה כי עוד לו נכונו לו תפקידים בתנועה וכי הוא משוכנע כי כישוריו יבואו לידי ביטוי".

    ח"כ גואטה אמר בריאיון למנחם טוקר בתכנית "זמן אוויר" כי בראש השנה יקבע אם יחזור לכנסת והוסיף כי "לא אלמן ישראל" וכי ימשיך לפעול למען תנועת ש"ס.

    ח"כ יגאל גואטה אכן נחשב לחבר כנסת נמרץ ופעלתן והתגובות להודעת פרישתו הגיעו מכל קצוות הקשת הפוליטית.

    כאמור, אם לא יהיו אי אלו שינויים, מחר בשעה 10:45, יגיע חבר הכנסת יגאל גואטה ללשכת יושב ראש הכנסת ויגיש את מכתב ההתפטרות שלו.



    0 תגובות