מרגש: רבבות בתפילה לרגל יומא דהילולא למרנא החפץ חיים זיע"א

    קלמן טלר No Comments on מרגש: רבבות בתפילה לרגל יומא דהילולא למרנא החפץ חיים זיע"א

    "השתדלו והרבו תחינה": למעלה מעשרת אלפי איש בתפילה המונית בכותל המערבי – לציון הילולת ה'חפץ חיים'

    ההמונים בתפילה בראשות מרנן ורבנן שליט"א צילום: שמואל דריי
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מעשרת אלפים מתפללים השתתפו היום (שישי), ערב שבת קודש, בתפילה משותפת ומאחדת ביומא דהילולא של מרנא בעל החפץ חיים, רבי ישראל מאיר הכהן מראדין, שיום היארצייט שלו חל היום, כ"ד באלול. בשעת נץ החמה התכנסו ובאו כאמור, למעלה מרבבת מתפללים מכל רחבי הארץ לתפילת האחדות הגדולה לקראת יום הדין, בעיצומן של ימי הרחמים והסליחות.

    בתפילה המרכזית, בה השתתפו ברחבת הכותל המערבי אברכים ובני תורה ובראשם תלמידי חכמים מופלגים, מרנן ורבנן שליט"א, הגאון הגדול רבי שמעון גלאי שליט"א, הגאון הגדול רבי אליהו אבא שאול שליט"א, והגאון הגדול רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א קראו יחד כל הציבור עם רבבת אלפי ישראל בתפילה ובתהלים לזכרו של מרן החפץ חיים, במטרה להעלות את תורתו ופסיקותיו המהוות אבן יסוד בכל בית יהודי ברחבי העולם.

    יצוין, כי בשעה שבה התקיימה התפילה המרכזית ברחבת הכותל המערבי, ציינו את היום הגדול הזה של פטירת מרן החפץ חיים – בתפילות המוניות בו זמנית ב-26 מדינות שונות בתפילה גדולה ומאוחדת בעת ובעונה אחת כאשר שיאה כאמור, במעמד התפילה המרכזי והגדול ברחבת הכותל המערבי.

    נשיא ארגון התורה העולמי "דרשו", אשר ייסדו את תפילת הרבבות השנתית ביום גדול זה בהילולת מרן ה'חפץ חיים', הרב דוד הופשטטר אמר היום כי "תורתו המקיפה ופסיקותיו של בעל ה'חפץ חיים' הן עמוד ההלכה בדורות האחרונים, וכולנו מתאחדים סביב לימוד 'הדף היומי בהלכה', כאשר רבבות יהודים מכל רחבי העולם מתאחדים סביב ספריו ותורתו בנושא שמירת הלשון ואהבת חינם, זהירות מלשון הרע ורכילות, וידיעת ההלכה על בוריה. ביום גדול שכזה כולנו כאחד מזכירים ומתאחדים למען המסר המרכזי של שמירת הלשון, ההלכה ואהבת ישראל".


    צילום: שמואל דריי



    0 תגובות