עתירה לבג"צ נגד המדינה על אי אכיפת איסור מסחר בשבת

איתי גדסי No Comments on עתירה לבג"צ נגד המדינה על אי אכיפת איסור מסחר בשבת

קואליציית שבת שוויון עתרה לבג"צ נגד המדינה על אי אכיפת איסור המסחר בשבת בניגוד לחוק: "השבת היא אות מתה בדברי ימי ממשלת ישראל. הממשלה עושה הכול כדי להפוך את השבת ליום עבודה ומסחר וזאת בניגוד גמור לחוק"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עמותת "קואליציית שבת שוויון" הגישה הבוקר עתירה לבגץ נגד שר העבודה והרווחה, משרד העבודה, שרת המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה על כך שאינם אוכפים את איסור המסחר בשבת על פי חוק שעות עבודה ומנוחה.

מקואליציית שבת שוויון נמסר: "את מחיר החידלון הממשלתי משלמות אוכלוסיות מוחלשות. נראה כי קיימת הסכמה שבשתיקה בממשלת ישראל , זאת בעלת הייצוג החרדי- דתי הנרחב מזה שנים, כי עבודה בשבת היא צ'ופר או בונוס. מדובר בחוק שממשלת ישראל רומסת אותו שבוע אחר שבוע. נראה כי השבת , במשמעה הסוציאלי ובמשמעה היהודי , הפכה אות מתה בדברי ימי ממשלת ישראל."

בעוד ההליך המתנהל בבגץ מול עריית תל אביב עוסק בזירה המוניציפאלית בתל אביב , מסבירים בקואלציית שבת שוויון, בגץ זה הוא בעל השלכות בפריסה ארצית.

עוד מוסיפים בקואליציית שבת שוויון: "בהליך המשפטי מול עיריית תל אביב ממשלת ישראל עשתה הכול כדי להפגין מהי חוסר משילות. כאן מצופה היה שגם ללא עתירה זו הממשלה תמלא אחר הוראות החוק. משנוכחנו לדעת כי אי אכיפת חוק שעות עבודה ומנוחה הפך לדרך מדרכה של הממשלה נאלצנו להגיש את העתירה"



0 תגובות