פרקליטי שרה נתניהו: "עניין החמגשיות יופרך כליל"

איתי גדסי No Comments on פרקליטי שרה נתניהו: "עניין החמגשיות יופרך כליל"

לאחר הודעתו הרשמית של היועץ המשפטי לממשלה על כוונתו להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע, אומרים עורכי הדין של שרה נתניהו: "'פרשת' החמגשיות תופרך כמו כל 'הפרשיות' האחרות"

עו"ד יעקב וינרוט צילום: אורי לנז, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתגובה להודעת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על כוונתו להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע, כנגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, אומרים הערב (מוצ"ש) פרקליטיה, עורכי הדין יעקב ויינרוט, יוסי כהן ועמית חדד: עניין החמגשיות יופרך כליל.

"הנה מה שהכותרות הצעקניות והמגמתיות נגד רעיית ראש הממשלה מסתירות מכם – פרשת החשמלאי נגוזה, פרשת רהיטי הגן נעלמה, פרשת הבקבוקים התנדפה, פרשת המטפלת וכוס התה התאיידה, פרשת ניפוח ההוצאות התפוררה, פרשת המלצרים קרסה, כל האשמות הסרק הללו נסגרו בהודעת משרד המשפטים היום".

"הדבר היחיד שהיועץ המשפטי לממשלה עדיין שוקל (!) הוא עניין חמגשיות המזון שהוזמנו למעון ראש הממשלה. וגם עניין זה כפוף לשימוע ויופרך כליל. מבלי להתייחס למכלול הטיעונים שיובאו בשימוע נציין כמה נקודות" דברי פרקליטיה.

"לא רעיית ראש הממשלה הזמינה את החמגשיות הללו. עד המדינה מני נפתלי הוא זה שהזמין אותן. הגברת נתניהו אף נזפה פעמים רבות בנפתלי על כמות החמגשיות המופרזת שהוא הזמין למעון וכן על סוג המזון שמשפחת נתניהו כמעט ואינה אוכלת. על כך העידו עדים רבים לרבות נפתלי עצמו. בתקופת נפתלי כאב הבית ההוצאה החודשית הממוצעת על חמגשיות הייתה פי 5 (!) מאשר בארבע השנים אחרי עזיבתו. מי אכל או לקח את הכמות העצומה הזאת של המזון שהספיקה לקבוצת כדורגל שלמה? בוודאי לא משפחת נתניהו".

"בשנים הללו ראש הממשלה אכל את רוב ארוחותיו במשרדו מתקציב אש"ל נפרד וכשחרג ממנו שילם אלפי שקלים מכספו האישי. שרה, יאיר ואבנר כמעט ולא אכלו מהאוכל שנפתלי הזמין. יש עדויות רבות על כך שנפתלי הזמין את האוכל עבור עצמו ומקורביו. כל זה יוכח – וגם "פרשת" החמגשיות תופרך כמו כל "הפרשיות" האחרות" אמרו הפרקליטים.



0 תגובות