הדו"ח בהרצליה: צעירי חב"ד מגיבים: "נמשיך"

    שלמה ריזל No Comments on הדו"ח בהרצליה: צעירי חב"ד מגיבים: "נמשיך"

    לאחר התקרית מעוררת התהיה בה קיבל צעיר חב"די דו"ח על העמדת דוכן להנחת תפילין בהרצליה, אומרים באגודת חב"ד: "קשה להאמין כי מכל המקומות בעולם בהם יציעו היום שליחי חב"ד ליהודים להניח תפילין ולהתחבר למסורת אבותיהם, דווקא במדינת היהודים יגרור הדבר דו"ח" | ומה אומר ראש העיר?

    הדו"ח מעורר הסערה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התקרית בה צעיר חב"די שהיה עם עמדה להנחת תפילין בהרצליה קיבל דו"ח מפקח עירוני, אמרו באגודת צעירי חב"ד: "קשה להאמין כי מכל המקומות בעולם בהם יציעו היום שליחי חב"ד ליהודים להניח תפילין ולהתחבר למסורת אבותיהם, דווקא במדינת היהודים יגרור הדבר דו"ח או העמדה למשפט. לא בניו יורק, לא בכיכר האדומה, לא בלונדון ולא למרגלות מגדל אייפל. רק בהרצליה, עיר ואם בישראל".

    קרא עכשיו > לא להאמין: קיבל דו"ח על דוכן הנחת תפילין

    "כבר 50 שנים שדוכני התפילין שיזם הרב מליובאוויטש הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף היהודי והישראלי ובלתי יעלה על הדעת כי רגע לפני פרוס שנה חדשה יינתן דו"ח לחסיד שכל 'פשעו' החמור הוא הצעה להניח תפילין ליהודים. שליחי ותלמידי חב"ד המסורים ימשיכו להנגיש את היהדות וערכיה לכל יהודי במאור פנים ובאדיבות, ולקיים גשר בין כל חלקי העם" כך נמסר מאגף הסניפים של צעירי אגודת חב"ד, האחראיים לפעילות בתי חב"ד בישראל.

    בתוך כך, ביום שישי שוחחו ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) וראש עיריית הרצליה, משה פדלון שאמר: "הדו"ח שניתן לשליח חב"ד שהניח לאנשים תפילין בסך 750 – יבוטל לאחר שיוגש בקשת ערעור". בנוסף, אמר ראש העיר שאין לו אף דבר נגד שליחי חב"ד.



    0 תגובות