ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ביקר בהיכל ישיבת מיר: "זכיתי לחוויה רוחנית מיוחדת"

איתי גדסי No Comments on ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ביקר בהיכל ישיבת מיר: "זכיתי לחוויה רוחנית מיוחדת"

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, ערך הבוקר (ה') ביקור מרגש בהיכל ישיבת מיר המעטירה, ואמר: "המחזה של אלפי תלמידים שוקדים על תלמודם מרגשת ומעצימה מאד. זכיתי לחוויה רוחנית גדולה ומיוחדת שלא תישכח ממני לעולם" | וגם, הספר שקיבל מראש הישיבה הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל וההקדשה | גלריה

ראש העיר בהיכל הישיבה צילום: שלומי כהן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בביקור מיוחד שנערך היום (חמישי) בישיבת מיר בירושלים, הגיעו ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, יחד עם מנכ"ל העירייה, אמנון מרחב, חברי מועצת העיר החרדיים, אליעזר ראוכברגר, שלמה רוזנשטיין, ישראל קלרמן, יצחק פינדרוס, אברהם בצלאל וחיים כהן. וכן יועציו של ראש העיר אברהם קרויזר ויעקב איזק.

בכניסה להיכל הישיבה התרשמו חברי הפמליה מול אלפי התלמידים הגודשים את המקום ואת האולמות הסמוכים בלימוד תורה בהתמדה רבה, כיאה לתחילת זמן אלול. ראש העירייה התיישב לצד הגאון רבי ניסן קפלן מראשי הישיבה ושוחחו בדברי תורה בסוגיה במסכת גיטין.

בטקס קבלת פנים שנערך בחדר האוכל של הישיבה, נכחו ראש ישיבת מיר הגאון הגדול רבי אליעזר יהודה פינקל שליט"א, הגאון רבי בנימין קרליבך, הגאון רבי נחמן ליוואויץ, הגאון רבי ניסן קפלן, הרב אליפנט,

ראש הישיבה שליט"א אמר בדבריו כי ירושלים התברכה בתפארת התורה בדמות ישיבת מיר כמקום בו נשמע קול תורה יום ולילה. כאן במיר לומדים מעל 8,000 תלמידים כן ירבו מ-28 מדינות ברחבי העולם מה שהופך את היכל ישיבת מיר על מבואותיה והאולמות הסמוכים לה כמעצמת תורנית מובילה בעולם היהודי. ראש הישיבה אמר כי כולו תקווה שראש העיר הבין את החשיבות של ישיבת מיר לירושלים בפרט וארץ ישראל בכלל.

ראש העיר, ניר ברקת, היה אחוז התרגשות ואמר: "בביקורי בהיכל ישיבת מיר בירושלים, יחד עם ראשי ומנהלי הישיבה, אחזה אותי התרגשות רבה. זו הישיבה הגדולה בעולם, עם היסטוריה מפוארת ועצומה, ספינת הדגל של עולם הישיבות הפועלת בירושלים מזה עשרות שנים. המחזה של אלפי תלמידים שוקדים על תלמודם מרגשת ומעצימה מאד. זכיתי לחוויה רוחנית גדולה ומיוחדת שלא תישכח ממני לעולם".

בדבריו הודיע כי יוקם לאלתר צוות היגוי משותף לעירייה ולישיבה בראשות מנכ"ל העיריה אמנון מרחב, במטרה לשמור על מקום התורה ולחזקו בכל דרך שהיא, תוך דאגה להפיכת אזור הישיבה לקמפוס מפואר, בהיבט התשתיתי והלוגיסטי, כדי לכבד את הישיבה ותלמידיה.

ראש הישיבה העניק לראש העיריה הקדשה אישית שנכתב על הספר "ובכל נפשך" ספר זיכרון לאביו הגדול, הגאון הצדיק ראש הישיבה רבי נתן צבי פינקל זצ"ל, בו נכתב: "לכבוד ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, ה"ז מזכרת מביקור בישיבה הקדושה. שתזכה לקדש שם שמים ולרומם את קרן התורה. בברכת התורה, אליעזר יהודה פינקל".



0 תגובות