מרתק: הקופה שאימצה אפרוח

    קובי פינקלר 1 Comment on מרתק: הקופה שאימצה אפרוח

    זהו סיפור מרגש על קופה שאימצה אל חיקה אפרוח

    הקוף והאפרוח
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבוע, ראו מטפלי הקופים בספארי את ניב קופת המקוק השחור שלנו מחזיקה אפרוח בידיה. המטפלים קצת נבהלו, זו אמנם לא הייתה הפעם הראשונה שהיא אמצה לחיקה אפרוח, אך היה חשש שמשהו יקרה לו והוא יפגע מהשהייה המשותפת בחצר, המטפלים רצו להפריד בניהם אך האפרוח יצא לבדו.

    לאחר יומיים האפרוח חזר לחצר, הפעם ראינו שניב מסתובבת איתו מחבקת אותו ובכל פעם כשהיא עוזבת אותו ראינו שהוא לא מנסה לצאת מהחצר אלא מחפש את קרבתה.

    בכל לילה, היא נכנסת איתו לבית הלילה ובכל בבוקר יוצאת איתו. החצר שלה ושל אמה נפרדות משאר המקוקים, כיוון שאמא שלה לא מסתדרת עם חלקם.

    בסך הכל נראה שהיא מטפלת באפרוח, שכבר די גדל, כמו אמא. עושה לו גרומינג, מסתובבת בקרבתו, הוא יכול לצאת מהחצר בכל רגע כשהוא לא עליה אבל בוחר להישאר אתה בפנים. כשהוא נבהל ממשהו הוא רץ אליה ומחפש את קרבתה, אם היא חשה שנשקפת לו סכנה, היא רצה אליו ובודקת, מרימה אותו ומסתובבת אתו על הידיים, כאילו שהוא בנה.

    נתי המקוקית, אמא של ניב מתייחסת אליו די באדישות, כמו סבתא לא מאוד מתפקדת אבל גם היא מריחה אותו לפעמים. המקוקיות האחרות בחצר הסמוכה מגלות בו עניין רב אבל ניב לא מקרבת אותו אליהן כדי שלא יציקו לו. אנחנו רואים שהוא אוכל, לפעמים אפילו ניב המתוקה, מאכילה אותו מהאוכל שלה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה נכון שאובמה התמנה להיות אחראי על הקופים בארה"ב ?