אלאור אזריה נכנס לכלא הצבאי

    קובי פינקלר 7 Comment on אלאור אזריה נכנס לכלא הצבאי

    לאחר שלא אושרה בקשתו אתמול בבית הדין הצבאי לערעורים, אלאור אזריה נכנס בשעה האחרונה בשערי כלא 4 הצבאי | תומכים רבים המתינו מחוץ לביתו והביעו את תמיכתם

    אזריה צילום: רועי אלימה, פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה האחרונה, אלאור אזריה נכנס בשערי כלא 4 בבסיס צריפין. עד אתמול עוד היתה תקווה בסביבתו כי בית הדין הצבאי יסכים לעכב את ביצוע גזר הדין עד להחלטת הרמטכ"ל בבקשת החנינה אותה הגיש אזריה, אך לאחר הדחיה של הבקשה אתמול, אזריה נכנס היום לכלא הצבאי והחל לרצות את מאסרו על אישום הריגת מחבל.

    כזכור, בבקשת החנינה שהגיש לרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט כתב כי "עקב האירוע אבי לקה בשבץ מוחי ואיבד את הכושר לעמוד וללכת וכעבור שיקום ארוך וכאוב הצליחו להעמידו על הרגליים ואף ללכת עם הגבלות". אזריה פירט את הסבל שעוברת משפחתו מאז פרוץ הפרשה וציין כי את ההרשעה על סעיף "הריגה" יישא כל חייו. הרשעה שככל הנראה תמנע ממנו יכולת לעבוד במשרות ממשלתיות.

    עוד כתב אזריה בבקשת החנינה לרמטכ"ל: "ברצוני להבהיר כי לו ידעתי מראש את אשר התברר בדיעבד, כלומר, שעל גופו של המחבל לא היה מטען חבלה, לא הייתי יורה בו" וביקש: "אני מבקש להיענות לבקשתי ולהמיר את עונש המאסר שנגזר עלי לעונש מאסר שניתן לרצותו בעבודות שירות, שכן ברצוני לחזור לחיים רגילים ולשקם את חיי וחיי משפחתי, במטרה לאחות את השברים".

    כעת, ממתין אזריה להחלטת הרמטכ"ל האם יעתר לבקשת החנינה שהגיש וישחררו.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      מדינה חולה ! על מחבלים, פשוט הורגים עליהם ומתים עליהם כל כלי התקשורת הממלכתיים גלי צה"ל ועוד ועוד…………………………………השמאל והימין המתחסד והמתחנף כגליק….ועוד כיפות סרוגות למיניהם.

    2. 6

      הרמטכ"ל אשם ! הוא נותן דוגמה רעה לחיליו בכך שהוא התערב באופן בלתי סביר ודמוקרטי – זו מחלה ידועה בקרב שונאי היהודים שמסרו נפשם בעד המיינסרים התקופתי. גם אם הרמטכ"ל בוודאי לא שונא יהודים אם נשמע מדברי כך אבל הדברים שלו נוהמעשים שלו נראים בעייני כך שגורמים לתיסכול בקרב חיילינו ואזרחינו

      1. תתפלא, אבל, הוא כן שונא יהודים. כל ה"ציונים" שונאי יהודים, זו הייתה סיבת ייסוד ה"ציונות", שנאת ישראל!

    3. 5

      בריכים הבאים למדינת ישראל
      כן מכבדים את …. ומי שישמור על יהודים אחר דותו
      נראה לי שצריכים לפנות לתקשרות עלומי אולי הם ישמע אתנו כי לדאבינו מי שצרוך להקשיב ותגבר לא עושה זאת

    4. 4

      ההתעללות באלאור תעלה ביוקר לעם ישראל, ההתעללות הזו מבוצעת במסגרת רדיפת העם היהודי על ידי ה"ציונות".. מאז הקמת המדינה, עיקר עניינה רדיפת עם ישראל, מאז המצאת "טוהר הנשק" על ידי שונא ישראל דוד גרין, מול רוצחים גרועים מן הנאצים, נטבחו בארצנו רבבות יהודים. תינוקות נשחטים כאן, על אחיהם והוריהם. מדובר באידיאולוגיה איסלאמית של רצח עם, ונושאי נס ה"מוסר" ה"ציוני" מתייחסים לרצח העם היהודי, כאל מעשים ספוראדיים של ערבים יוצאי דופן – "מחבלים". ועם ישראל קונה – עם ישראל שוכח שהמחוסל היה רוצח נאלח. השיח הפך לרצח חסר-אונים, ממש, קדוש. גם לו היה בטוח שאין על החלאה חגורת נשק, ברור, שהיה צריך לחסל אותו. אבל, מדינת ישראל התחילה לרקוד בתזזית את ריקוד "צלם אנוש", ועודדו ומעודדים את העצמת רצח היהודים. מי שצריכים לשבת בכלא, הם כל ראשי הצבא, שאינם עושים דבר לבטחון אזרחיה היהודים של מדינת ה"ציונים", רודפים את מי שכן עשה. יהודי שמטיל ספק בצדקת מעשהו אל אלאור, כנראה, לא כל כך יהודי.

    5. 3

      מתסכל. סימן לביאת המשיח. אים ראית דור שצרות באות עליו כנהר תצפה לו.

      ,,

    6. 2

      לכבוד מערכת כל.חי נא למחוק תגובות עים שגיאות כתיב . תודה