גלריה: סיום 165 מסכתות בערב אחד • צפו

קלמן טלר 2 Comment on גלריה: סיום 165 מסכתות בערב אחד • צפו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסיבת סיום של כיתה ח' בה השתתפו התלמידים והוריהם, ולאחר 3 חודשי חיזוק כדי שלא תיווצר אווירת "סוף הזמן", קיבלו עליהם התלמידים לסיים כל אחד מסכת אחת, שתיים או שלוש מסכתות, זאת בנוסף למבצע "חבורה" שנטלו על עצמם הבחורים הצעירים, כל בחור כתב חבורה נפלאה והשמיע אותה בכיתה כל יום בחור אחר. יוזמה נפלאה של הנהלת הת"ת תחת ניהולו של המנהל המיוחד והמסור הרב אפרים אורשלימי שליט"א.

ההורים המאושרים שנטלו חלק בכל המבצע הזה הן בסיוע ועידוד לבחורים בהכנת החבורות, והן בעידוד ההתמדה של בניהם בסיום המסכתות, הודו בחום לרב אורשלימי על כל פועלו ומסירותו לאורך כל השנים, בנחישות הראויה, במסירות הנפלאה לשמור על מתח בתלמוד תורה מתוך הענקת חום ויחס אישי לכל תלמיד ותלמיד, על החינוך לשאיפה תמידית ולגדלות, ועל ההישיגים הנפלאים אליהם זכו התלמידים להגיע.

המנהל המסור נפרד מהתלמידים בהתרגשות רבה וסקר בפני התלמידים במרוצה את שעבר עליהם בשמונה השנים האחרונות, את עבודתם הנפלאה, את הקבלות הרבות שקיבלו על עצמם לאורך השנים כמאמר הפסוק "נוצר תאנה יאכל פריה" וביקש מהם להמשיך ולהיות בקשר באופן רצוף.

בסיום דבריו הודה המנהל המסור לרשת החינוך בני יוסף על הסיוע הרב שנתנו לתלמוד תורה הזה ולכל התתי"ם בארץ, ועל המשאבים הרבים שהושקעו שללא ספק הם אלו שנתנו לנו את היכולות להגיע עד הלום, ובמיוחד פרויקט החונכים שיזם השר אריה דרעי באמצעות משרד הפריפריה שבזכות הפרויקט הזה הוצמד לכל תמיד שנזקק לכך אברך שילווה אותו ויכין אותו לישיבה קטנה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חז"ל לימדונו. ולא כדאי להתחכם. בטווח רחוק. הם צודקים. ולא העסקנים.
    כל תורה שאין עמה מלאכה, סופה בטילה בטילה וגוררס' עוון.