סגן שר החינוך: "המוסדות החרדיים לא צריכים לסבול"

    עמית דניאל No Comments on סגן שר החינוך: "המוסדות החרדיים לא צריכים לסבול"

    סגן שר החינוך, מאיר פרוש, אומר כי ההחלטה החדשה של שר החינוך, נפתלי בנט בנוגע למוסדות החינוך החרדיים: "יחסכו זמן וכסף" • על סביבת השר: "יש לו אנשים שאומרים לו שצריך להקל על החרדים" • וגם, מה יש לו לומר למל"ג?

    שר החינוך וסגנו, מאיר פרוש צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך, מאיר פרוש, שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות חשיפתם של יעקב ריבלין ואבי בלום אמש ב"מהדורה המרכזית" בנוגע להסדרים חדשים בין מוסדות החינוך החרדיים למשרד החינוך עליהם צפויים להודיע במשרד היום.

    "ההחלטה של שר החינוך על נהלי הרישוי החדשים שיהיו אחת לחמש שנים במקום אחת לשנה כמו שקורה היום, יחסכו זמן וכסף למוסדות החינוך החרדיים" אמר פרוש. "יש לשר בנט אנשים שאומרים לו שהיהדות החרדית לא צריכה לסבול וצריך להקל עליהם" מניח ואומר סגן שר החינוך בהתייחסו לקבלת ההחלטה.

    סגן השר התייחס לידיעות שהתפרסמו בימים האחרונים אודות סטודנטים שחויבו ללמוד במעורב בניגוד למה שהובטח וסוכם עמם בתחילת לימודי התואר: "במועצת גדולי ישראל יש מתנגדים ללימודי אקדמיה. יש בעיות בתכני הלימוד. אני מקווה שהמועצה להשכלה גבוהה תבין שחייבים לאפשר הפרדה גם בלימודי תואר שני. אי אפשר לומר לחרדים 'תצאו לעבוד' ואז למנוע מהם הפרדה" אומר סגן שר החינוך, מאיר פרוש.



    0 תגובות