יואליש בריאיון: "כשהבן שלי התקשר לבשר לי על השחרור, צחקתי"

    חיים כץ 3 Comment on יואליש בריאיון: "כשהבן שלי התקשר לבשר לי על השחרור, צחקתי"

    "צ'אלמר מפרגן לצ'אלמר" זו התאוריה הפשוטה מאד של יואליש קרויס מדוע חנן אותו הנשיא • על מעשיהו: "גן עדן, למדתי בתוך הכלא כמו שלא למדתי 15 שנה לפחות • וגם העדיף לחזור אחרי שבת למרות ששוחרר ביום חמישי כבר • לא יודע לקרויס

    מסדרון בית סוהר • אילוסטרציה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבנו התראיין אצל טוקר וסיפר על שחרורו של אביו בעקבות החנינה של נשיא המדינה, כעת הגיע תורו של יואליש עצמו לספר על עלילותיו בלייב. שעתיים קודם לכן נולד לקרויס תינוק ה- 17 במספר כן ירבו והוא מספר בהתרגשות: "כולם צדקו אשתי אמרה שהיא לא תלד עד שאני לא מגיע הביתה, וחלק אמרו שלא אהיה בלידה ושניהם צדקו, השתחררתי אבל בשעת הלידה הייתי בבית ואשתי התקשרה אליי לבשר לי על הלידה".

    "הבן שלי התקשר ואמר אתה ואולמרט משתחררים ביום ראשון ואני אמרתי לו אתה צוחק עלי. ביום חמישי אחר הצהריים, מיד לאחר הספירה אמר לי המפקד 7 דקות אתה בבית, אמרתי לו מה אכפת לך שאני אשאר כבר שבת לא להשאיר את כולם לבד בכלא…"

    לשאלת טוקר מדוע הנשיא חנן אותו הוא אמר: "הוא חנן אותי כי אני צ'עלמער וגם אני ובגלל הילדים"

    איך היה במעשיהו? שאל טוקר בסקרנות
    "היה גן עדן, למדתי שם מה שלא למדתי ב15 שנים האחרונות קמתי ב4 התפללתי ולמדתי, קצת ישבתי לשמוע אסירים, ישנתי למעלה היה לי אוויר מהחלון, בבוקר יש את הרעש של המפתחות והסוהרים,11 12 הלכתי לישון אחרי יום גדוש, כמעט ולא התקשרתי, שבתות בכלא זה דבר נחמד יום שישי כולם מכינים יחד סלטים לשבת כאלה שלא תמצא בשום קייטרינג במאה שערים.", "בשבוע האחרון היה כמה חבר'ה רבו אמרתי להם שאין לי מה לעשות שם".

    יש שם רדיו פתוח?

    "בצהריים ב12 מסיימים את הלימוד ואחרי זה עושים הליכה אז כל אחד עומד עם טרנזיסטור ומקשיב לרדיו קול חי", כבונוס קרויס מונה את שמות 16 ילדיו שבשביל לדעת מה שמו של בן ה17 נאלץ לחכות עוד כמה ימים שבעה עשר בתמוז יום הברית של הרך הנולד.

    האזינו לאסיר המשוחרר:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שומעים רק את הראיון עם הבן ולא עם יואליש עצמו