גפני: "בג"ץ – סניף של הרפורמים; נשיא המדינה קיצוני"

עמית דניאל 1 Comment on גפני: "בג"ץ – סניף של הרפורמים; נשיא המדינה קיצוני"

ח"כ משה גפני תוקף את התנהלות בג"ץ ואומר: "מדובר בסניף של הרפורמים" | תוקף את שרי התחבורה והעבודה: "העבודות בשבת בכבישי ישראל נעשים תחת תפקודו ובאישור שר מהליכוד" | מה הוא חושב על התקשורת החרדית ובמה הוא ובנט חושבים אותו דבר?

ח"כ משה גפני צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, שוחח הערב עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והגיב על דבריו של הנשיא ריבלין בנוגע למתווה הכותל.

"גדולי ישראל, הם הרבנים של כולם. ריבלין לא מבין במונחים של בית שמאי ובית הלל. שמאי והלל הם רבנים של כולם והפסיקה שלהם מחייבת את כולנו. אם הוא רוצה לדבר נגדנו ועל הרפורמים שידבר בעברית" אמר.

"אמירתו חמורה מכיוון שאנחנו לא רצינו להפר את הסטטוס קוו אלא להשאיר את הכותל כפי שהוא היה. לא רצינו לשנות את חוק הגיור. אנחנו חיינו עם הסטטוס קוו אבל הרפורמים ובעלי בריתם פונים לבג"ץ שהוא סניף של הרפורמים וביקשו להפר את החלטת הממשלה כפי שהתקבלה בתחילת הקדנציה. נשיא המדינה אמר שאנחנו קיצוניים? הם קיצוניים וגם הוא קיצוני".

על המאבק התקשורתי: "אסור לוותר. בגלל התקשורת שהיא לרעתנו אנחנו לא יכולים לוותר על עקרונותינו. הרפורמים משפיעים יותר על התקשורת. הם מקבלים את הכותרות הראשיות בעיתונות הרדודה החילונית".

גפני דיבר על התקשורת החרדית: "יש לי ביקורת גם על התקשורת החרדית. הציניות הזו והאמירות שמתאימות לעיתונות חילונית לא לעיתונות חרדית. אנחנו עובדים יום ולילה בכל הכח. לנו אין אינטרס לעשות חוק. לנו יש אינטרס לדחות. כל אחד שיעשה את עבודתו. אני משתדל לעשות את עבודתי בכל הכח".

"את הרכבת הקלה בתל אביב ובירושלים עשה שר מהליכוד" אמר גפני "הוא היה מעדיף שרק מישהו אחד מיהדות התורה שמדבר עליו טוב, ידבר. כשצריך לשבח, שיבחתי אותו על העמידה שלו בעניין של הבג"ץ בעניין תחבורה ציבורית בשבת אבל מאד העברתי עליו ביקורת על העבודות בשבת שנעשים במשרדו".

"בנט אמר לי שאין לו דעה שונה ממני על הרפורמים. הוא אמר לי הדעה האידיאולוגית נגד הרפורמים שעושים פה דברים חמורים, היא כמוני"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גפני בישיבתו בממשלה שותף לכל מעשה שלה כולל חילול שבת