צפו: חכמת נדל"ן • פרק 4

    עמית דניאל 2 Comment on צפו: חכמת נדל"ן • פרק 4

    יתרונות של השקעה בבניה חדשה בארה"ב | מדוע זה כדאי ויתר ומה ההבדל בין בית חדש בארה"ב למקום אחר?

    צילום: עפר גדנקן
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבניה חדשה יש מספר יתרונות בולטים הגורמים לכך שהשקעת נדל"ן מסוג זה תהיה עדיפה על פני רכישה של נכס בנוי מיד שניה, אף על פי שצריך לחכות להשלמת הבניה כדי להתחיל ליהנות מתשואה שוטפת, ועד אז לממן את ההשקעה אם לקחנו הלוואה לשם כך.

    בית מגורים מסוג "סינגל פמלי" צמוד קרקע ייקח בין חצי שנה לשמונה חודשים לבנות, הבניה שם היא בניה קלה ולקבל היתר לוקח מספר שבועות עד חודשיים ולכן זה זז כל כך מהר. לאחר גמר הבניה אנחנו מקבלים בית חדש "מהניילון" מהקבלן כשכל המערכות בו חדשות, כך שב – 10-15 השנים הקרובות לא צפויות להיות בעיות תחזוקה מהותיות בנכס, הוצאות שעלולות לפגוע בתשואה כמו שקורה אם רוכשים נכס יד שנייה במצב בינוני ומטה.

    כשקונים בית חדש יש שנת אחריות מהקבלן לטיפול בליקויי בניה או בתקלות במערכות הבית, דבר שנותן למשקיע שקט לתקופה ארוכה שבה לא צפויות הוצאות תחזוקה.

    כאשר המשקיע נכנס לנעלי היזם, על ידי בניה דרך חברה (אל דאגה, אין צורך לנהל את כל הפרוייקט) ניתן להשיג על ההשקעה עליית ערך ניכרת מיידית, מאחר ומחירו של בית מוכן יהיה גבוה בעשרות אחוזים מ"בית על הנייר". הנתון הזה קריטי במיוחד למי שמעוניין להגדיל את ההון העצמי ,באמצעות עסקאות אקזיט, במקרה זה התנאי הבסיסי הוא רכישה מתחת למחיר השוק, מה שנוצר כאן באופן טבעי.

    בנוסף, הקרן של ההשקעה מוגנת על ידי הפער הזה, ובמידה ומחירי השוק ירדו, הפער שיצרנו מיד בהתחלה הוא זה ששומר על ההשקעה מהפסד (גם אם על הנייר).



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני לא מבין מנין הבטחון שלא תהיה ירידת מחירים בשוק הדירות? הרי אם המח

    2. 1

      המחירים לא יכולים לעלות ללא גבול. בסופו של דבר גם המשקיעים לא יוכלו לעמוד במחירים ואז המחירות ירדו ובעקבות זה גם המחירים.
      בועת הנדל"ן תתפוצץ מתי שהוא…