המטוסים של החברה הפולנית מותגו בכחול לבן

קובי פינקלר No Comments on המטוסים של החברה הפולנית מותגו בכחול לבן

משרד התיירות מיתג מטוס פנים ארצי של חברת התעופה לוט שיטוס במשך שנה בפולין | על פי סקר המשרד, התיירים מפולין הם בעלי הנכונות הגבוהה ביותר לחזור לבקר בישראל

השר יריב לוין וכתב קול חי, קובי פינקלר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התיירות יריב לוין המבקר היום בפולין אמר במסיבת עיתונאים לתקשורת הישראלית והפולנית, בין היתר, כי "חנכנו מיזם יוצא דופן של מטוס נוסעים של חברת לוט, אשר הפך לפרסומת מעופפת לתיירות לישראל, ובפרט לירושלים ולתל אביב. אין ספק שהנוסעים במטוס ירגישו עכשיו קרובים הרבה יותר לאלוהים כאשר ירושלים מלווה אותם לאורך כל הטיסה".

השר הוסיף כי המשרד רואה במהלך שותפות אסטרטגית עם חברת LOT . לדבריו, "בכוונתו לעשות ככל שביכולתנו להשיג את התוצאות המקוות לשני הצדדים. אני מודה למנכ"ל ולהנהלת החברה על בחירתה בישראל כיעד אסטרטגי לצמיחה. אנו מצדנו מעלים בימים אלה את קמפיין Cities Break בפולנית, שימשך גם בעתיד ואף יוגבר בצורה משמעותית בתקופת הסתיו". כמו כן ציין השר כי בשנה האחרונה יש גידול במספר הטיסות בין פולין לישראל, כאשר כיום יש טיסות מהיעדים הבאים: ורשה, קטוביץ', לובלין, גדנסק, ורוצלאב, פוזנן וקרקוב.

מנכ"ל לוט רפאל מילצ'רסקי אמר: "משנה לשנה ישראל הופכת ליעד תיירות פופולארי והודות ללוט היא גם תהפוך ליותר זמינה ונגישה עבור המבקשים לנפוש בחופי הים התיכון. הודות לשיתוף הפעולה עם משרד התיירות הישראלי אנחנו מציעים כיום 19 טיסות בשבוע מ-5 שדות תעופה מכל רחבי פולין, לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר באגן הים התיכון".



0 תגובות