בישיבה עם ראש הממשלה סוכם: "מדי שבוע יבחנו את היתרי העבודות בשבת"

    איתי גדסי 1 Comment on בישיבה עם ראש הממשלה סוכם: "מדי שבוע יבחנו את היתרי העבודות בשבת"

    המאבק על השבת שהחל בקול דממה דקה והתגבר ככל שהמשיכו וגברו חילולי השבת, מגיע לנקודת מפנה: בפגישה של ראשי הסיעות החרדיות עם ראש הממשלה ושרי העבודה והתחבורה סוכם: "היתרי העבודות בשבת יבחנו באופן פרטני מדי שבוע"

    נתניהו וראשי הסיעות החרדיות
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבה שהתקיימה בלשכת ראש הממשלה בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר התחבורה, ישראל כץ, שר העבודה והרווחה, חיים כץ וראשי הסיעות החרדיות, שר הפנים, אריה דרעי, שר הבריאות, יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, סוכם כי יישמר הסטטוס קוו בנושא שמירת השבת וכי יפעלו למנוע את ההתרחבות שהייתה לאחרונה בחילולי השבת בתחום התחבורה והעבודות בשבת.

    העבודות בדרום הארץ שתכננו לשבת הקרובה בוטלו על ידי אנשי המקצוע במשרד העבודה והרווחה. השר ישראל כץ הודיע כי הנחה את אנשי המקצוע במשרדו שלא לבצע עבודות בשבת שלא לצורך. שר העבודה והרווחה אמר כי מידי יום חמישי יישבו הגורמים המקצועיים לדון בנושאים הרלוונטיים ויבחנו כל בקשה להיתר עבודה על מנת למנוע עבודות לא חיוניות.

    מטעם הסיעות החרדיות הוקם צוות של ארבעה חברי כנסת שיעקוב אחר הפעילויות הללו. בהם יהיו חברים ח"כ אורי מקלב, ח"כ יואב בן צור, ח"כ מיכאל מלכיאלי וח"כ ישראל אייכלר.

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור אמר בתגובה להסכמות שהתקבלו בישיבה המשותפת של ראש הממשלה, ראשי הסיעות החרדיות והשרים: "אני מברך על ההחלטות שהתקבלו בישיבה המשותפת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שר התחבורה ישראל כץ ושר הרווחה חיים כץ, במהלכה סוכם כי הסטטוס קוו בעניין השבת ישמר, העבודות שתוכננו לשבת הקרובה יבוטלו בהוראת משרדי התחבורה, העבודה והרווחה, וכן ינקטו צעדים נוספים למניעת חילול שבת. נמשיך לפעול לשמירה על מעמד השבת, כחלק בלתי נפרד מהצביון היהודי של מדינת ישראל וכיום חופש לאומי ושוויוני הניתן לכלל אזרחי ישראל ללא הבדלי דת, גזע, מין ומעמד סוציו-אקונומי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יד אחת עם ביבי – נצגי היהדות השמלאנים ליכודניקים