ב"שערי צדק" מבהירים: "אין מגעים עם הרופאים הפורשים מ'הדסה'"

    דוד פיינגולד No Comments on ב"שערי צדק" מבהירים: "אין מגעים עם הרופאים הפורשים מ'הדסה'"

    ב"שערי צדק" מבקשים להבהיר כי לא מתקיימים שום מגעים להקמת מחלקה אונקולוגית לילדים אצלם וכי "האחראים למשבר זה צריכים ליטול את האחריות" מכתב זהיר ותקיף

    המרכז הרפואי "שערי צדק" צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר הרופאים הנוטשים מהדסה ממשיך. לאחר שהוקם מאהל מחאה בגן סאקר ונוצרו מגעים בין משרד הבריאות לנציגות הרופאים ודובר על הליך גישור אפשרי, מבקשים במרכז הרפואי "שערי צדק" להבהיר כי לא מתקיימים שום מגעים להקמת מחלקה אונקולוגית לילדים בתחומם.

    "בשבועות האחרונים פוקד את מערכת הבריאות משבר אנושי מקצועי חמור ביותר", נכתב בהודעה שיצאה מ"שערי צדק", "משבר יחסי העבודה בין ששת רופאי המחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים בבית החולים הדסה לבין הנהלת בית החולים, הוא משבר מצער למערכת הבריאות כולה. המרכז הרפואי שערי צדק אינו צד לסכסוך העבודה ומייחל לסיומו במהרה. פרופ' יונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק,  הודיע כבר לפני חודשים כי לא תפתח בשערי צדק מחלקה המטו-אונקולוגית לילדים בעת הזו ולאורך כל הדרך פעל במטרה להגיע לפתרון למשבר הזה".

    "בניגוד למצג לפיו המגעים לפתיחת המחלקה בשערי צדק ממשיכים להתנהל", מדגישים ב"שערי צדק", "בשלב מאד מוקדם בסאגה הזו, כבר בפברואר, לפני 4 חדשים, לפני התפטרות הרופאים ולאור החלטת משרד הבריאות שלא לאפשר פתיחת מחלקה כזו בשערי צדק, עסק פרופ' הלוי בשכנוע הרופאים לשוב להדסה וכל תקשורת בינם לבינו היתה אך ורק בכיוון הזה".

    "התפטרות הרופאים מהדסה היא תוצאת משבר אמון קשה בינם לבין הנהלת הדסה וכך הוא צריך להפתר. על הנסיבות האמיתיות להתפטרותם ניתן לעמוד בהרחבה בפסק הדין של נשיא בית הדין לעבודה אשר בחן את הפרשה לעמקה. הניסיון לחמוק מאחריות ולהטיל את כשלון יוצרי המשבר חסר התקדים וניהולו על אחרים נואל וזאת בלשון המעטה. הגיע הזמן כי האחראים לפרשה יקחו אחריות וינהלו את המשבר הזה".



    0 תגובות