מחבר "ההיסטוריה המלאה של העם הפלסטיני" מספר לטוקר על היצירה

    אתי קצבורג 3 Comment on מחבר "ההיסטוריה המלאה של העם הפלסטיני" מספר לטוקר על היצירה

    אסף וול מוציא בימים אלו ספר עב כרס מיוחד במינו שכבש בסערה את המדפים • בראיון נדיר הוא מספר לטוקר על המניע ליצירה, ועל ההיסטוריון שבו • האזינו לראיון המרתק והמשעשע

    שער הספר
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אסף וול הוא אחד האנשים המצחיקים בארץ ובימים אלה הוציא את אחד הספרים החשובים בתולדות האנושות" כך פתח טוקר את האייטם הרשמי משהו בנוף ה"זמן אווירי" שלו.

    בריאיון סיפר וול: "עדיף שאני אכתוב את הספר כאחד שמכיר מקרוב, מאשר מישהו אחר". הוא מוסיף כי "הספר בן 120 עמודים בגרסא העברית ובן 130 עמוד באנגלית". הייחודיות של הספר ספר בכך שהוא ריק כפי שטוען אסף "ראשית כל אני היסטוריון חוקר ששייך לזן של ההיסטוריונים המינמליסטים, יש פה עניין של גימיק אתה יכול להשקיע בהסברה המון זמן עד שאנשים מקבלים את הספר לידיים והוא עושה את העבודה הכי טוב שיש".

    "ניתן להוריד את הספר בפורמט דיגיטלי כך שזו לא הונאה" לשאלת טוקר האם הפלסטינים ירכשו את הספר ענה אסף: "אני לא יודע מי יקנה את הספר הזה, העם הפלסטיני מאמין שהם עם ומשהו צריך לומר להם את האמת גם אם היא כואבת, תראה מה קרה שנתנו להם חופש ותחושה שהם באמת עם".

    גולת הכותרת של הראיון היתה בכך שדודי אינהורן, עורך התכנית, השמיע את הגרסא הרדיופונית של הספר וכך יכלו כלל המאזינים ליהנות.

    האזינו למנחם טוקר ואסף וול על פלסטינים, ספרים ומה שבינהם:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      יש אתר לספר ואפשר להוריד גירסה דיגיטלית

    2. 2

      איך קוראים לאתר?

    3. 1

      ההתנשאות הזאת מגוחכת. כשהייתי קטן היו אומרים ׳גיחי גיחי צחוק של פסיכי׳. זה מאוד מתאים במקרה הזה.