ח"כ אורי מקלב: "לצערי, חילולי השבת ברכבת יימשכו גם בשבתות הקרובות"

עמית דניאל No Comments on ח"כ אורי מקלב: "לצערי, חילולי השבת ברכבת יימשכו גם בשבתות הקרובות"

חילולי השבת: "חילולי השבת לא ממוגרים לגמרי אבל מצטמצמים בפעילותינו" • דיור: "מצפים שכחלון יכלול את החרדים בהסכמי הדיור החדשים כולל בבאר יעקב שם יש תשתית תורנית" וחושף: "יש עשרות פגישות לא מתוקשרות עם ראשי ערים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב שוחח הבוקר עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" ואמר כי לצערו חילולי השבת ברכבת ישראל יימשכו.

"המדינה הפכה את השבת ליום השיפוצים. אנחנו מתנגדים בכל תוקף לעבודות הללו אך כרגע מאבקינו מצמצמים את חילולי השבת ולא ממגרים אותם לגמרי" אמר מקלב. כזכור, לפני כשבוע יצא מקלב בחריפות כנגד חילולי השבת.

על תכניות הדיור המפורסמות חדשות לבקרים, אמר מקלב: "אנחנו מצפים ששר האוצר, משה כחלון, יכלול גם את החרדים בתכנית הדיור החדשה. הציבור החרדי נמצא במצוקת דיור והוא זקוק לפתרונות דיור".

"יש שינוי מגמה לטובה בכל הקשור לציבור החרדי במשרד השיכון" הוסיף "אנחנו בדגל התורה מברכים על התוכנית החדשה במסגרתה ישווקו עשרות אלפי יחידות דיור, אנחנו לא צרי עין, גם שנעשה לציבור הכללי זה טוב, יש בזה השפעה ישירה גם על הציבור החרדי".

עוד אמר בנושא הדיור "אנחנו מצפים לכלול את הציבור החרדי בהסכמי הגג בבאר יעקב, יש שם תשתית תורנית באיזור ויש אפשריות לשיתוף פעולה, יש לנו עשרות פגישות לא מתוקשרות עם ראשי הערים בנושא הזה".



0 תגובות