הנוער כבש את בתי העסק בירושלים: "ישראל רוצה להרגיש שבת"

קלמן טלר No Comments on הנוער כבש את בתי העסק בירושלים: "ישראל רוצה להרגיש שבת"

עשרות בני נוער יצאו אתמול לפעילות שטח לחיזוק שמירת השבת במרחב הציבורי וחילקו לבתי עסק שומרי שבת תעודת "תו תקן"

התעודה שקיבלו בעלי העסקים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע עברו עשרות בני נוער בין בתי עסק במרכז העיר ירושלים השומרים שבת וחילקו להם פרחים יחד עם תעודת תו תקן המעידה שבעל העסק שומר שבת. בחומרי הסברה שכותרתם "ישראל רוצה להרגיש שבת" אותם חילקו בני הנוער לעוברים ושבים מתוארת התדרדרות לאחרונה בשמירת השבת במדינת ישראל כדוגמת פסיקת בג"צ בעניין פתיחת בתי עסק בתל אביב ופתיחת מרכזי בילוי בירושלים.

בעלי העסקים ואנשים רבים נוספים שפגשו את בני הנוער במקום הביעו התרגשות רבה לנוכח הפעילות והמילים החמות. "כיף לראות צעירים שאכפת להם מהמדינה והשבת" אמר חיים לוי בעל חנות לממכר מזון ברחוב יפו.

תחיה, שהשתתפה בפעילות, אמרה: "השבת זה לא משהו פרטי אלא אינטרס לאומי. אנו כבני נוער רואים איך יש החלשות לאחרונה ביחס לשבת במדינת ישראל וחשוב לנו להשמיע קול של חיזוק ואהבה לאותם בתי עסק ששומרים שבת. תעודת התו תקן שחילקנו לבעלי העסקים הם מבחינתנו אמירה ברורה שעסק ששומר שבת ראוי לחיזוק מצידנו כצרכנים. בכלל יש לנו רצון שהאווירה ברחוב ביום השבת תהיה שונה כיאה למדינה יהודית. וכמובן חילקנו גם פרחים לשבת. כי כולנו רוצים להרגיש שמחים בשבת שלנו. אנחנו מקוות שבעז"ה הפעילות שעשינו תשפיע ותפעל ליצור אווירה של שבת ברחובות במדינה היהודית ומתוך כך נזכה לגאולה השלמה בקרוב".

הודיה, מנוער ליב"ה, מיוזמות הפעילות סיכמה: "לנו כבני נוער יש רצון להשמיע את הקול שלנו בסוגיות האקטואליות. אנו רואים לאחרונה עיסוק רב בסוגיות שונות בהקשר של היהדות במדינה. כדוגמת השבת, צה"ל, גיור, כשרות, הכותל ועוד. אנחנו לא רוצים לעמוד מהצד אלא לפעול ולעשות כדי לחזק את הזהות היהודית של מדינת ישראל".



0 תגובות