השר ארדן, המפכ"ל אלשיך וראשי רשויות חרדיות נפגשו: "מפגש חיוני"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on השר ארדן, המפכ"ל אלשיך וראשי רשויות חרדיות נפגשו: "מפגש חיוני"

    ראשי הרשויות החרדיות נפגשו עם השר ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך • ארדן: "הנורמה במגזר צריכה להיות ששוטר הוא גורם שראוי להערכה ואף מעבר לכך"

    השר והמפכ"ל במפגש
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, נפגשו היום עם ראשי וחברי רשויות חרדיים מכל הארץ. מטרת המפגש הינה חיזוק הקשר בין במגזר החרדי למשטרת ישראל.

    במפגש נכחו ראשי הרשויות בני ברק, חנוך זייברט, בית שמש, משה אבוטבול, ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, אלעד, ישראל פרוש, הסגנים, יצחק פינדרוס, יוסי דייטש, מנחם שפירא ושמוליק גרינברג.

    במהלך המפגש, ראשי הרשויות העלו את הנקודות בהן יש צורך בחיזוק השת"פ בין הרשות למשטרה ובין המגזר החרדי בכלל למשטרת ישראל ודרכי ההתמודדות עם התופעה של תקיפה וביוש של החיילים חרדים שהחליטו להתגייס. במפגש סוכם שכל רבעון יתכנס הפורום של ראשי הרשויות יחד עם השר והמפכ"ל, בו יעלו כל הסוגיות הרלוונטיות לקשר שבין המגזר למשטרה.

    השר ארדן אמר: "אני רוצה להודות לכל ראשי הרשויות והנציגים שהגיעו לכאן. המפגש הזה יחזק את הקשר החיוני בין המגזר החרדי למשטרת ישראל וישפר את תחושת הביטחון של התושבים בכל בכל רשות ורשות. ככל שאנחנו נדבר באותה שפה, ואתם כנציגי הציבור תסבירו את חשיבות עבודתה של המשטרה עד כדי פיקוח נפש, אז הלגיטימציה לפעילות של השוטרים תגבר ואתה גם הדה לגיטימציה לגורמים הבריוניים והאלימים. הנורמה במגזר צריכה להיות ששוטר הוא גורם שראוי להערכה ואף מעבר לכך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משהו בסגנון בני עמי בחרו בדרך הטרור בגרסה חרדית הבנתם פשוט קראו ליהודנים כדי לתת לגיטימציה להשתוללות הרצחנית של השוטרים ציטוט ארדן "אז הלגיטימציה לפעילות של השוטרים תגבר ואתה גם הדה לגיטימציה לגורמים הבריוניים והאלימים. הנורמה במגזר צריכה להיות ששוטר הוא גורם שראוי להערכה ואף מעבר לכך".