בטקס קבלת אות מפעל חיים: הגרי"מ לאו לא החליף את כובעו הרבני באקדמי

קלמן טלר No Comments on בטקס קבלת אות מפעל חיים: הגרי"מ לאו לא החליף את כובעו הרבני באקדמי

בטקס של מכון HIT מכון טכנולוגי חולון למפעל חיים, קיבל הגרי"מ לאו אות הוקרה על מפעל חיים • את הכובע הרבני הוא לא החליף בכובע אקדמי

9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רגע לאחר פרישתו לגמלאות מתפקידו כרב הראשי של עיריית ת"א יפו וכחבר במועצת הרבנות הראשית, וכמה ימים אחרי שחגג את יום הולדתו ה-80, קיבל הרב ישראל מאיר לאו אות הוקרה על מפעל חיים בטקס של HIT מכון טכנולוגי חולון.

בטקס המרגש הוענקו גם תארים לשם כבוד ליאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הביטוח והפיננסים הראל ולפרופ' נילי כהן, כלת פרס ישראל לחקר המשפט ונשיאת האקדמיה הלאומית למדעים. הגיעו להעניק את התארים: נשיא HIT- פרופ' אדוארד יעקובוב, מר פנחס (פיני) כהן – יו"ר חבר הנאמנים של המכון הטכנולוגי, מר צבי טרופ – יושב ראש הוועד המנהל היוצא, מר איציק מלאך – סגן יו"ר הוועד המנהל, מר שמואל גולדברג – מנכ"ל HIT וראש עיריית חולון מוטי ששון. בטקס נשא דברים נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, שסיפר על ההישגים המשמעותיים של האקדמיה בשנה האחרונה ועל המחקרים האחרונים שבוצעו במכון.

רגע לפני תחילת הטקס הרב לאו עוד התלבט אם ללבוש את בפעם הראשונה בחייו ללבוש את הגלימה מעל החליפה הרשמית, והחליט שלא לחבוש את המגבעת האקדמית.



0 תגובות