פניה לשר אזולאי: תקדם שיפוץ הר הזיתים

קלמן טלר No Comments on פניה לשר אזולאי: תקדם שיפוץ הר הזיתים

בישיבה בלשכת השר לענייני דת: הועלתה דרישה לשחרור התקציבים להמשך הפרוייקטים ב"הר הזיתים", בין היתר הועלתה דרישה לשיקום החלקה בה טמון הרה"ק רבי גרשון מקיטוב זצוק"ל

הרב חיים מילר בקברו של הרה"ק רבי גרשון מקיטוב זצוק"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפגישה שהתקיימה במשרד לענייני דת, בין השר דוד אזולאי ליו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה", הרב חיים מילר, הודה הרב מילר לשר על פועלו רב השנים במסגרת תפקידיו השונים ועתה כשר לענייני דת, לשיקום "הר הזיתים".
בפגישה העלה הרב מילר את ההתעוררות שחלה לאחרונה בעליה לציוני צדיקים – בכלל, ולציונו של הרה"ק רבי גרשון מקיטוב זצוק"ל – בפרט. כאשר החלקה מוזנחת, הרוסה. אין מאור ושבילים ויש לקדם פרויקט שיפוץ של החלקה. הרב מילר הזכיר לשר אזולאי את סיוריו ב"הר הזיתים" עמו בתוקף תפקידיו השונים, ובפרט כששימש כיו"ר וועדת הפנים בכנסת. וגם אז הוחלט על תקציבים משמעותיים שהביאו לשיקום חלקות שלמות, התקנות של מצלמות וגדרות, תאורה ושבילים ותיקון "הר הזיתים". את כל אלה יש להמשיך ולהביא לסיום הפרויקטים שיביאו בס"ד את ההמונים למקום, כיאה וכנאה למקום קדוש בעיר הקודש והמקדש פלטרין של מלך.

בהקשר לחלקה בה טמון הרה"ק רבי גרשון מקיטוב זצוק"ל, פנה הרב מילר במקביל ליו"ר השדולה למען "הר הזיתים" בכנסת חה"כ בן צור: "האם זה לא קטרוג ר"ל, לראות את ציונו ב"הר הזיתים" מוזנח ומסביב הכל הרוס ר"ל ושועלים הלכו בו, כאשר לו הוא היה נטמן במיז'בוז באוהל מרנא הבעש"ט זצוק"ל זי"ע, שהוא היה גיסו ותלמידו, היו מגיעים לציונו אלפים בביטחון, באוהל מסודר ונקי, בבית עלמין מטופח ישנם שבילים, שלטי מידע ועוד". ומבקש ממנו להרים את הכפפה ולפעול לשחרור התקציבים שהובטחו בעבר.

לסיום, עלה נושא התחבורה הציבורית: "אנו פונים לבקש את עזרתך בעניין הצבת תחנה בהר הזיתים ברחוב דרך יריחו, לאחרונה התווספה תחנה לקווים 83 ו-51 בצד של הכביש לאוטובוסים הנוסעים מהר הזיתים לכיוון הכותל, אך הקמת התחנה בצד השני מתעכבת כבר מספר חודשים. כמו כן, אם אפשר לתגבר את זמינות הקווים לכל רבע שעה – כרגע קו 83 מגיע פעם בשעה וקו 51 מגיע שלוש פעמים ביום".



0 תגובות