זמן מתן תורתנו: מרתון שידורים מיוחד ב"קול חי"

עמית דניאל 3 Comment on זמן מתן תורתנו: מרתון שידורים מיוחד ב"קול חי"

במחלקת התכניות ב"קול חי" החליטו בצעד ראשוני וייחודי על הפיכת שידורי הרדיו לשידורים העוסקים בקבלת התורה ואהבתה • התוצאה: מרתון שידורים מרתק

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במחלקת התכניות של "קול חי" מסכמים בשמחה את שלושת ימי ההגבלה כפי שבאו לידי ביטוי בשידורי הרדיו.

במהלך השידורים בימים אלו, כל התכניות שידרו תכנים סביב לימוד תורה, קבלת התורה, קביעות עתים לתורה ושמחת התורה.

ב"קול חי" מסכמים בסיפוק את מבצע השידורים המיוחד של שלושת ימי ההגבלה, שהחלו במוצאי שבת פרשת במדבר והסתיימו אמש, מוצאי חג מתן תורה.

"החלטנו להקדיש את התכניות לקראת חג מתן תורה, לחיזוק עידוד לימוד התורה בקרב המאזינים", אומרים במחלקת התכניות "לשם כך הפכנו את כל תכניות הרדיו, כולל תכניות האקטואליה, לכאלה שעוסקות בנושא אחד ויחיד: חיזוק לימוד התורה, האדרת עולם התורה ותוכניות בעלי גוון תורני בלבד".

תגובות המאזינים, היו בהתאם ובימים האחרונים מוצפת הנהלת הרדיו בתגובות רבות ממאזינים, שביקשו להודות על התוכן האיכותי והתורני שליווה את כל תוכניות הרדיו, החל מתוכניות מוסיקליות שהיו עם שירי תורה בלבד, ועד תוכניות בהגשת אריאל ברמן שעסקו בארגונים המעודדים לימוד תורה הן בקרב ציבור חרדי שעוסק לפרנסתו, ארגונים שעוסקים בקירוב רחוקים וכמובן האדרתם של לומדי התורה, בני הישיבות ואברכי הכוללים מכל החוגים.

דגש מיוחד הושם במחלקת התוכניות של הרדיו, בתוכניות של ערב חג מתן תורה, ובהם תוכנית מיוחדת של הרב בנימין מילצקי, מגיד השיעור הגדול בעולם של הדף היומי המשודר ברדיו; תוכנית בהגשת הרב חיים הורביץ, שאירח את הרב מיכאל לסרי, הרב משה סרצ'וק והרב בועז שלום על מהותו של חג מתן תורה, ותוכניות אירוח באווירה ייחודית, ובהם תוכנית מוסיקלית מרתקת עם גלעד פוטולסקי שאירח את הרב יצחק פנגר עם מקהלת בני ישיבות, לשיחה על קבלת התורה, שיחה בשניים בין הזמר והיוצר אהרן רזאל והחברותא שלו, משולב בקטעי שירה לחג מתן תורה, ותכנית מיוחדת שהגיש אלעד כהן, מתוך היכלה של ישיבת "תורה אור" באשדוד, יחד עם רבני הישיבה ותלמידיה.
את אווירת הימים המיוחדים של קבלת התורה, סיימו ב"קול חי" עם משדר מיוחד, מרגש ונדיר מרחבת הכותל המערבי, לשם מגיעים מדי מוצאי חג השבועות אלפי בני ישיבות עם רבותיהם, לתפילה מיוחדת ולשורר שירי כיסופין וערגה לבורא עולם ולתורה הקדושה.

"כתחנת רדיו המחוברת לקהל המאזינים שלנו, ביקשנו לחבר את כולם לאווירה המרוממת של הימים הנפלאים לקראת יום מתן תורה", אומרים בהנהלת הרדיו, "ויעידו על כך התגובות הרבות של המאזינים שביקשו לומר תודה".

לארכיון תכניות החג: הקליקו כאן

לארכיון התכניות: הקליקו כאן

למגזין חג מתן תורה של אתר קול חי ולקטעי וידאו בלעדיים מהתכניות השונות > הקליקו כאן



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    תודה רבה עם השידורים והתכניות
    בזכותכם הגענו מוכנים לחג!!!

  2. 2

    יישר כוחכם!!!
    בזכותכם הגענו מוכנים לחג כמו שצריך!

  3. 1

    זה היה פשוט מדהים!!
    התחזקתי מאד מאד מאד אתם אששש