טראמפ: "ילדים בישראל רצים למקלטים? לא במשמרת של דונלד ג'יי טראמפ"

איתי גדסי No Comments on טראמפ: "ילדים בישראל רצים למקלטים? לא במשמרת של דונלד ג'יי טראמפ"

מבין הנאומים, אלו היו הנאומים החשובים ביותר, אמנם לא סיכום ביקור אבל סיכום חוויה והתרשמות ראשונית מביקור ראשון בישראל • "הישראלים הרגישו טרור על גופם מחיזבאללה וחמאס, לא עוד"

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נתניהו: "אבו מאזן צריך להבין שתמיכתו בטרור צריכה להיפסק"

את הנאום האחרון במסגרת ביקור טראמפ הנוכחי בארץ, נשאו טראמפ ונתניהו במוזיאון ישראל. תחילה דיבר נתניהו: "המקום הזה הוא הנכון ביותר לנאום בו, לראות את בתי הכנסת בהם התפללנו במהלך הגלות, מטבעות בנות 4,000 שנה. יש אמרה 'עם ישראל חי'. במשך השנים היו לישראל ידידים רבים אבל לא היו ולא יהיו ידידים כדוגמת הידידות עם ארצות הברית. ידידות שמשתקפת בתמיכה בלתי נלאית של העם האמריקאי".

"תודה על תמיכתך בעם ובמדינה היהודית אנו מרגישים זאת".

"אמרת הבוקר שמימון הטרור חייב להיפסק. החוק של הפלסטינים נותן לטרוריסטים תשלום. החוק הזה חייב להיפסק. אני מקווה שעבאס מבין שהוא חייב להפסיק את הטרור ולהפסיק להלל את הטרוריסטים. ישראל מבקשת להשיג שלום".

"אין לי ספק שבסוף האור ינצח את החושך. תודה על ביקורך ההיסטורי המחוות הבלתי רגילות שעשית והביקור המוצלח שלך בישראל. הביקור בכותל, ביד ושם הראית את מחויבותך הגדולה לעם היהודי. אני רוצה להודות על כך שאתה עומד לצד ישראל באו"ם ובעולם. תודה על תמיכתך הבלתי נלאית בישראל".

טראמפ: "עלינו לבנות קואליציה שתילחם בטרור"

הנשיא טראמפ עלה לנאום אומר: "אני רוצה להודות לבנימין נתניהו ולשרה על האירוח אתמול בערב, היה ערב בלתי נשכח דיברנו והיה לנו זמן נפלא".

"התקפת הטרור במנצ'סטר הלילה, אתם יודעים, ראיתם את החדשות זה נורא ואיום. עשרות ילדים יפים שנרצחו באכזריות בהתקפה על האנושות. אני חוזר ואומר 'צריך להביס את הטרור'. חייבים לחסל את האידאולוגיה המרושעת הזו שרוצה לחסל את אזרחי העולם".

"זכות לי לעמוד כאן במוזיאון ישראל בלב ירושלים ולדבר אל אנשי ישראל שרוצים שלום ושגשוג. ירושלים היא עיר קדושה ויפה. המגן דוד של המלך דוד שהיה כאן והגן על עם ישראל, שמתנוסס בגאווה על הדגל החלון לבן של ישראל".

"אתמול ביקרתי בכותל, התפללתי וביקשתי מהאל לקבל חכמה. התפעלתי מנוכחותו של האל וההתמדה של האדם. משני בתי המקדש, סיפור הגבורה של מצדה ראינו סיפור של אמונה עמידה והתמדה"

"עלינו לבנות קואליציה של שותפים שיחלקו אתנו רצון לתת לילדינו עתיד מלא תקווה ושלום והעולם צריך להכיר בתפקידה החשוב של ישראל"

ובשם ארה"ב אנו מתחייבים לעמוד לצדכם ולהגן על הערכים המשותפים ועל כל ילדי האל . הישראלים הרגישו את הטרור על גופם. החמאס והחיזבאללה משגרים טילים לעבר בתי ספר, שם ילדים מקבלים הדרכה איך לברוח כשיש סירנה. דעאש מכוון פיגועים לעבר בתי כנסת ואל שכונות יהודיות. המנהיגים באירן קוראים כל הזמן להשמדה של ישראל. לא עם דונלד גיי טראמפ" אמר הנשיא וזכה למחיאות כפיים סוערות שלאחריהם השיב לקהל "גם אני אוהב אתכם".

"למרות האתגרים הרבים, ישראל משגשגת. אין שום גוף בינלאומי שיכול לערער על התרומה של ישראל לעולם. עלינו להתפלל עבור שלום יש אלו שמציגים ברירת שווא. הם אומרים שצריך לבחור בין תמיכה בישראל לתמיכה במדינות ערביות זו אמרה שגויה. האומות יכולות להתאחד תחת מטרה של לחימה בטרור. הממשל שלי מחויב לעזור לקואליציה שכזו והתקדמנו הרבה במסע הזה.

אנו יודעים שהישראלים והפלסטינים רוצים שלום אני מחויב לתהליך שלום, נתניהו רוצה שלום, הפלסטינים רוצים שלום. בממשל שלי אתם יכולים לראות שינוי. שינוי גדול מאד מאד. תקוותי שילדים יהודים לא יצטרכו לרוץ למקלט כשאזעקות מצלצלות ברעש. הקשר בינינו ארוג באהבה" אמר הנשיא טראמפ וסיים את נאומו האוהד "האלוקים יברך אתכם, את ישראל ואת ארצות הברית".



0 תגובות