בנט לנתניהו: תומך במו"מ עם הפלסטינים

    איתי גדסי No Comments on בנט לנתניהו: תומך במו"מ עם הפלסטינים

    האם נפתלי בנט מוכן לתמוך במו"מ עם הפלסטינים? ע"פ הדיווחים מסתמן שהתשובה למרבה ההפתעה חיובית | מהם התנאים אותם הציב יו"ר הבית היהודי לתמיכה במשא ומתן ובעד אלו הקלות לפלסטינים יתמוך בנט בישיבת הקבינט הקרובה?

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נדמה, כי גם כשצעירי מפלגת הבית היהודי הילכו קסם אחר ההייטקיסט הצעיר שכבש בסערה את מפלגת הימין השמרנית, לא תיארו לעצמם כי מפלגת הבית היהודי תסכים למהלך יוצא דופן ותתמוך במשא ומתן מדיני עם הרשות הפלסטינית, פרי יצירתו של יאסר עראפת.

    המדובר הוא על פרסום יוצא דופן בעיתון 'ישראל היום' המצביע על הסכמתו של יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, למשא ומתן מדיני עם הפלסטינים ולתמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, אם וכאשר האחרון יבחר לצאת למהלך שכזה. להסכמתו של בנט הצטרפו מספר תנאים מקדימים.

    התנאי הראשון עליו הצביע בנט הוא שהמשא ומךן המדיני יתקיים לא תנאים מוקדמים וללא שום הקפאת בניה. התנאי השני אותו הציב בנט הוא אי ויתורים חד צדדים לטובת הפלסטינים. התנאי השלישי הוא חוסר הסכמה לשחרור מחבלים פלסטינים תוך כדי המשא ומתן המדיני. התנאי הרביעי והאחרון הוא שירושלים תזכה למעמד גבוה עליה לא יתקיים משא ומתן.

    עוד הוסיף בנט כי הוא ומפלגתו מקבלים בברכה את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הצפוי לבקר בארץ ביום שני הקרוב וכי הם רואים בביקור הזה הזדמנות לחיזוק הקשר המיוחד בין ישראל וארה"ב. לסיום אמרו במפלגה כי הם בעד מתן הקלות כלכליות לפלשתינים לקראת ביקור טראמפ.



    0 תגובות