השר גלנט במתקפה חריפה על סוריה: "לחסל את משטר אסד"

    איתי גדסי 1 Comment on השר גלנט במתקפה חריפה על סוריה: "לחסל את משטר אסד"

    שר השיכון, יואב גלנט תקף בכנס הבינלאומי ללוחמת יבשה ולוגסטיקה, את סוריה ואיראן וטען: "בסוריה המצב שונה, מאחוריה ניצבת איראן"

    השר גלנט נואם
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הגיע הזמן לחסל את אסד ואחרי שיקוצץ זנב הנחש אפשר יהיה לעבור לראש הנחש, שהיא איראן. מה שמתרחש בסוריה הוא שפל שלא היה כמותו מאז מלחמת העולם השניה. זו טראומה וקטסטרופה". אלו דברים קשים שאמר הבוקר שר הבינוי והשיכון, האלוף (במיל') יואב גלנט בהרצאתו בכנס הבינלאומי ללוחמת יבשה ולוגיסטיקה של ישראל דיפנס ועמותת יד לשריון בלטרון.

    "הגיע הזמן לחסל את משטר אסד. אני מניח שהעולם יידע לחסל את דאעש וארגונים ג'יהדיסטים דומים. אבל בסוריה המצב שונה. מאחורי סוריה ניצבת מעצמה, איראן, שהיא בעלת משאבים וידע – וזו סכנה לביטחון העולם". לדברי השר גלנט, הסכם הגרעין שנחתם עם איראן אינו אלא הרשאה לאיראן להמשיך בפעילות הגרעינית שלה עם דחייה של 10-15 שנה ואז לייצר כלי נשק גרעיני. "הסכנה לישראל היא אם בדמשק תוקם מפקדה איראנית מסודרת ואז עשויה להיפתח חזית ברמת הגולן ויהיה גשר יבשתי להעברת נשק מאיראן לרמת הגולן".

    בתערוכה בכנס היבשה והלוגיסטיקה הוצג לראשונה המשוטט ארוך הטווח HERRO 400 של חברת UVISION והחנית סימן 2 של אלביט, גרסה משופרת של החנית המוכחת מבצעית, מערכת מרגמה 120 מ"מ מודולרית בעלת יכולות אוטונומיות מלאות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד פוליטיקאי מדומיין. תעשה משהו חוץ מטקסים והצהרות. יעאלה!