מנכ"לית משרד התחבורה ביקשה ומשרד החינוך דחה: "יום החופש יישאר בשני"

איתי גדסי No Comments on מנכ"לית משרד התחבורה ביקשה ומשרד החינוך דחה: "יום החופש יישאר בשני"

במשרד התחבורה בטוחים בהכרחיות הישארות יום החופש המערכת החינוך ביום ראשון מאחר ומערך התחבורה לעולים מירון זקוק לאוטובוסים נוספים • במשרד החינוך בחרו להגיב: "אנו בטוחים כי משרד התחבורה שעומד באתגרים גדולים בבניית תשתיות המדינה ימצא פתרון בהקדם לעניין ההסעות"

אוטובוסים במעלה ההר צילום: יוסי ברויער
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"לית משרד התחבורה פנתה למשרד החינוך בבקשה להשיב את יום החופש במערכת החינוך ליום ל"ג בעומר במקום דחייתו ליום שני. לדבריה החופשה מציבה את מערך התחבורה ביום הזה בבעיה משמעותית וכי החזרת יום החופש ליום ראשון, הכרחית. כך נחשף הבוקר בגלי צה"ל.

בקשתה של מנכ"לית משרד התחבורה באה על רקע החשש כי לא יהיו מספיק אוטובוסים למערך התחבורה לעולים לציון הרשב"י זיע"א במירון ביום לג בעומר. מדבריה נשמע כי הישארות יום החופש ביום שני לא ייטיב עם מערך התחבורה הגדול ביום הזה.

במשרד החינוך בחרו להגיב כי הם לא נענים לבקשה וכי יום החופש יישאר ביום שני. במשרד אמרו "אנו בטוחים כי משרד התחבורה שעומד באתגרים גדולים בבניית תשתיות המדינה ימצא פתרון בהקדם לעניין ההסעות".

כזכור, שר החינוך, נפתלי בנט, נענה לבקשת הרבנים הראשיים לישראל, הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו, לדחות את חופשת לג בעומר ליום שני מחשש לחילולי שבת שיכולים להיווצר בהדלקת המדורות.



0 תגובות