צפו: הלילה נכנסו בכירים לקבר יוסף להכנת הציון לכניסה הגדולה בשנה

בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: הלילה נכנסו בכירים לקבר יוסף להכנת הציון לכניסה הגדולה בשנה

הלילה בקבר יוסף: הכנות לקראת הכניסה הגדולה של השנה ביום היסוד שביסוד • יוסי גן "חובתנו לשמור על המקומות הקדושים"

צילום: רועי חדי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלילה התקיימה כניסה מיוחדת לקבר יוסף, במהלכה התקיימו ניקיונות ושיפוצים קלים בקבר לקראת הכניסה הגדולה לקבר יוסף לרגל יום היסוד שביסוד בספירת העומר במהלכה מגיעים אלפי מתפללים מכל רחבי הארץ והעולם. בין הנכנסים הלילה היו: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, רב השומרון הרב אליקים לבנון וקציני צה"ל.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר: "זכינו להיכנס הלילה לציונו של יוסף הצדיק בשכם להתפלל, לשמוח ולהתחזק מדמותו של יוסף הצדיק במקום הזה וגם לעשות הכנה לכניסה הגדולה יסוד שביסוד יחד עם קציני צה"ל וכמובן המשך השיפוץ של קבר יוסף. גינה וחצר כיאה למקום כזה. מועצה אזורית שומרון יש לה לא רק את הזכות לבנות אלא גם את החובה לשמור על המקומות הקדושים. ערש המורשת של העם היהודי ובראשם קבר יוסף"

הרב אליקים לבנון, רב השומרון, אמר: "אנחנו זוכים בספירת העומר להיכנס לנחלתו קברו של יוסף הצדיק זכותו תגן עלינו, ועל כל ישראל. הוא יהיה כסא לבית אביו ובע"ה בקרוב משיח בן יוסף יתחבר עם משיח בן דוד תבוא הגאולה השלמה עלינו ועל כל ישראל"

המועצה האזורית שומרון ביצעה את עבודות השיפוצים וההכנות במהלך הלילה באמצעות חברת עייש עבודות עפר. בין השאר: נקיונות שיפוצים קלים והנחת דשא סינטטי במקום.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודה לחטיבת שומרון בראשותו של מח"ט שומרון אל"מ גלעד עמית קצין הגמ"ר אוגדת איו"ש סגן אלוף מקי סיבוני, קצין הגמ"ר חטיבת שומרון רס"ן אליצור טרבלסי, רמת"ק שכם סגן אלוף בהג'ת מרעי שסייעו בנושא.



0 תגובות