תחרות האפייה של קול חי יוצאת לדרך "האופה הבאה"

    אתי קצבורג No Comments on תחרות האפייה של קול חי יוצאת לדרך "האופה הבאה"

    תחרות אפייה חדשה "האופה הבאה" • העוגות שלכן נגמרות ברגע? הריח של האפיה שלכן מזמין את השכנות? מוזמנות להתמודד על התואר היוקרתי "האופה הבאה"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אוהבת לאפות ומאזינה לקול חי? "האופה הבאה" תכנית אפייה חדשה בקונספט ייחודי ומקצועי, תאפשר לחובבות אפייה ולמקצועיות שביניהן להשתתף בתחרות ולזכות בפרסים.

    בכל שבוע משימה חדשה מעולם האפייה: בצק שמרים, בצק פריך, עוגות גבינה, עוגות בחושות ועוד. על המתמודדות לשלוח מתכונים הכוללים תמונה של העוגה שלהן. בכל שבוע 3 המאזינות בעלות המתכונים הטובים ביותר תעלנה לתחרות האפיה שתתקיים בקמפוס הקולינרי ושם הן תאפנה את העוגה לעיני צוות השופטים.

    את התכנית מגישות יחד: יעל איבר והשפית והקונדיטורית מירי זורגר. מתמודדת אחת עולה אל תכנית חצי הגמר, אבל המתמודדות הנוספות יכולות לזכות בהזדמנות נוספת ולהגיע לתכנית חצי הגמר, באמצעות השתתפות בתכנית גלגל ההצלה. מי יקבע מי יעלה לגלגל ההצלה? את זה נשמור עדיין בסוד.

    מירי זורגר מנהלת התחרות מציינת: "ההזדמנות הזו, בה כל אישה יכולה להשתתף בתחרות לבטא את יכולותיה, ולהתקדם מקצועית, מקסימה בעיניי. חשוב לי לתת מהידע ומהניסיון שלי לכל אחת ואחת שמעוניינת להתמקצע בתחום האפייה ולהתקדם."

    אז חובבות האפייה שביניכן ואלו שמתמקצעות, זה הזמן לנסות ולהפתיע אותנו ואת עצמך! וכמובן, לזכות בפרסים!

    שלחי מייל עם פרטייך ל: [email protected]



    0 תגובות