אדם שיכור דקר חמישה משתתפי "יום שכולו תורה" בבית מדרש בנתיבות

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on אדם שיכור דקר חמישה משתתפי "יום שכולו תורה" בבית מדרש בנתיבות

    אדם נכנס לפני הצהרים לכולל אברכים ברחוב מלכי ישראל בנתיבות ודקר כמה מלומדי התורה במקום. חמישה אברכים, ובהם אדם מבוגר שישב סמוך לדלת, נדקרו ופונו לבית החולים סורוקה. הרקע – פלילי

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דקירות בבית המדרש: אדם שנכנס לבית המדרש "בית אברהם" ברחוב מלכי ישראל בנתיבות, דקר כמה ממשתתפי "יום שכולו תורה" ופצע אותם. הרקע – פלילי. הדוקר, ככל הנראה שיכור, נפצע ואושפז.

    אברך מבוגר נכה צהל שישב סמוך לדלת, נדקר. כמה אברכים נוספים נדקרו.

    ממד"א נמסר, כי חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החלים סורוקה בבאר שבע חמישה פצועים, בהם: שלושה באורח בינוני, ובהם בני 70,50 ו-45. שניים נוספים נפצעו באורח קל.

    המשתתפים ב"יום שכולו תורה" הצליחו להשתלט על הדוקר באמצעות הטחת סטנדרים על ראשו – ומנעו את המשך הדקירות. במקביל, מספר אנשים רצו לתחנת המשטרה הקרובה והזעיקו את השוטרים שהגיעו במהירות למקום.

    כונן מד"א חובש רפואת חירום יהודה ויצמן שטיפל בפצועים סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בבית הכנסת ובתחנת המשטרה הסמוכה את הפצועים כשהם בהכרה וסובלים מפצעי דקירה בפלג גופם העליון. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח סורוקה כשמצבם בינוני וקל. בנוסף, טופל במקום גבר כבן 45 שסבל מחבלת ראש שפונה גם כן לבי"ח סורוקה כשמצבו בינוני ויציב".

    מהמשטרה נמסר, כי הרקע לאירוע – פלילי וכי נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות האירוע החמור.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עכשיו דמיינו שהכותרת היא "חרדי דקר משתתפי חגיגות יום העצמאות" ובהמשך הכתבה אולי גם יגידו שהוא שיכור.. איזה עליהום היה פורץ על הציבור החרדי? תנו לי לנחש מה יהיהו התגובות לידיעה זו..אההם, התנערות, בעיקר. עולם הפוך ראיתי…

    2. 2

      צריך לעשות חוק שאסור לשתות יותר מ2 כוסות משקה משכר ביום,
      באמת השיכורים האלה הכי מסוכנים בעולם!!!!!!!!!!!!!!

    3. 1

      זה מזכיר את הפחד משיכורים בחו"ל בליל החגאות שלהם (ליל ניטל )