מהפך, מהפך, מהפך: האם יש סיכוי שוב למהפכה הצרפתית?

    שלמה ריזל No Comments on מהפך, מהפך, מהפך: האם יש סיכוי שוב למהפכה הצרפתית?

    מועמדת הימין הקיצוני לא נכנעת לסקרים ומצליחה באופן עקבי ובטוח לגרוף קולות למחנה הימין הקיצוני, במיוחד לאור טעויותיו של עמנואל מקרון, שנראה כי הוא משתדל לא לפספס אף טעות בדרכו

    כרזות בחירות בצרפת צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשנים בצרפת נשמעים קצת אחרת בנוגע לסיכוייה של מארין לה פן, מועמדת "החזית הלאומית" – מפלגת הימין הקיצוני, לנצח ובכך לגבור על עמנואל מקרון, מועמד מפלגת המרכז. זאת מדוע?

    מסתבר, שמועמדת הימחין הקיצוני עובד מאד נכון מאז תוצאות הבחירות לעומת יריבה, שלא מפספס אף טעות בכדי לרדת בפופולאריות אזרחי צרפת.

    קרא עכשיו > ממתנת עמדות? לה פן: "הדחתי את אבי ממפלגתי כי הכחיש שואה"

    כשאומרים בצרפת 'כסף' או 'המעמד הפיננסי הגבוה' מסתבר שזה מרתיע את אזרחי צרפת שלא זוכים לעודף משמעותי בחשבון הבנק, ולפי איך שזה נראה, יש לא מעט. כך אירע שמקרון יוצא לאחר הבחירות למסעדה לא מאד יוקרתית אך לה פן מצליחה לשכנע את הקהל הצרפתי שמקרון הוא מועמד המעמד הגבוה שמוצא זמן להתרועע עם העשירון העליון.

    מקרה נוסף, בו מקרון מופיע בפני עובדים במפעל העומד להיסגר והדעות בנוגע להצלחת הופעתו, חלוקות מאד. מקרים כאלו ודומים להם, יודעת מועמדת הימין הקיצוני לנצל היטב לצורך גריפת קולות למחנה הימין הקיצוני כל זאת, על רקע הזכרת 'חטאו' הגדול של מקרון – היותו בנקאי לשעבר בבנק 'רוטשילד'.

    מארין לה פן הצליחה במערכת הבחירות הזו, במיוחד לאור זאת שהיא מול מפלגת מרכז, לאנשים רבים, כולל בכירים בשירות ציבורי, להכריז בגלוי על תמיכתם בה וכך זה לא בושה לומר בקול 'אני תומך במפלגת 'החזית הלאומית', משהו שלא פופולארי היה לומר עד לעת האחרונה.

    עם זאת, נראה כי בסקרים הוא עדיין מנצח ומותיר שלבים רבים למועמדת הימין הקיצוני, מארין לה פן, לעלות בסולם כדי לנצח ולזכות בתואר לו היא כה כמהה, נשיאת צרפת.



    0 תגובות