כנופיות גנבי רכב תושבי מזרח ירושלים – נתפסו

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on כנופיות גנבי רכב תושבי מזרח ירושלים – נתפסו

    במהלך סוף השבוע נתפסו כנופיות גנבי רכב תושבי מזרח ירושלים • "דיווח מהיר למשטרה, מניב תוצאות טובות"

    רכבים • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה מספר הרכבי כנופיות תושבי מזרח ירושלים שביצעו גניבות רכב באזור ת"א.

    ביום חמישי בשעות הערב גילה בעליו של אופנוע מסוג ג'וי מקס כי האופנוע נגנב מתחת לביתו ברחוב המעפילים בת"א. שיתוף פעולה בין חברת 'איתוראן' לבין מספר יחידות משטרה הביא למעצרו של חשוד יליד 1997 תושב עקב כשהוא בנסיעה באיילון צפון.

    במקרה נוסף מיום שישי התקבל דיווח במשטרה על אופנוע שנגנב מרחוב חירותינו בת"א. הדיווח היה על כך שהאופנוע נמצא ככל הנראה הועמס על גבי רכב אחר ונמצא בתנועה לכיוון דרום. הועבר דיווח ליחידות המשטרה השונות ובמחסום משטרתי על כביש 1 סמוך למודיעין אותר טנדר סגור ובתוכו האופנוע הגנוב. במקום נעצרו שני תושבים ממזרח ירושלים האחד יליד 1993 והאחר יליד 1995.

    באירוע נוסף שהיה בחניון ברחוב נחום גולדמן ביפו עצרו השוטרים שני חשודים תושבי מזרח ירושלים ילידי 91 ו-93 בחשד לגניבת רכב וניסיון גניבה של רכב נוסף מהחניון. מהמשטרה נמסר כי "שיתוף פעולה בין גורמים אזרחיים ובין יחידות המשטרה הפרוסות בכוחות רבים במהלך סוף השבוע תרם להצלחה במעצרן של מספר כנופיות אשר פגעו בביטחון הציבור ופגיעה ברכושו. בחלק ניכר מהמקרים השילוב של התקנת אמצעי מיגון והתראה על גבי האופנועים ודיווח מהיר למשטרה במקרה של גניבה, מניב תוצאות טובות ולמעצרם של העבריינים".



    1 תגובות

    מיין תגובות