נתניהו: "מרגישים שינוי גדול במדיניות האמריקאית"

    שלמה ריזל 1 Comment on נתניהו: "מרגישים שינוי גדול במדיניות האמריקאית"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש עם מזכיר ההגנה האמריקאי, ג'יימס מאטיס, שבא לביקור בישראל | רה"מ: "מצפה לדון עם מזכיר ההגנה על הדרכים בהן אפשר לסכל את הסכנות ולמצות את ההזדמנויות" | מאטיס: "זכות להיות כאן"

    רה"מ, נתניהו ומזכיר ההגנה האמריקאי, מאטיס צילום: עמוס בן גרשון, לע"מ
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם מזכיר ההגנה האמריקני ג'יימס מאטיס, בירושלים.

    בפתח פגישתם אמר ראש הממשלה, בנמין נתניהו "לישראל אין ידידה טובה מאמריקה ולאמריקה אין ידידה טובה מישראל. זוהי שותפות שמבוססת על ערכים משותפים במובן העמוק ביותר של המילה. אנו מרגישים שיש שינוי גדול בכיוון של המדיניות האמריקנית. אנו יודעים שהמילים הברורות והישירות שאמרת, אדוני מזכיר ההגנה, לגבי איראן באו בעקבות מילים חזקות וישירות מאוד של הנשיא טראמפ ומעשים מאוד ברורים נגד השימוש של סוריה, השליחה של איראן, בנשק כימי. זה מוערך ברחבי העולם ובאזורנו. אני חושב שזה שינוי מבורך, שינוי אסטרטגי של מנהיגות ומדיניות אמריקנית".

    "אנו חולקים ערכים משותפים וגם סכנות משותפות. הסכנות המשותפות מבוססות על האיומים הכפולים של האסלאם הקיצוני – הקיצונים השיעים שמונהגים על ידי איראן והקיצונים הסונים שמונהגים על ידי דאע"ש. אנו מחויבים לסכל את הסכנות האלה כפי שאנו מחויבים למצות את ההזדמנויות המשותפות, ההזדמנויות הגדולות שאני מאמין שעומדות לפנינו, אדוני מזכיר ההגנה, בגלל הבנתם של רבים משכנינו הערבים את האיום המשותף אך גם את הזדמנויות העתיד" אמר רה"מ והוסיף כי הוא מצפה לדון עם מזכיר ההגנה באשר לדרכים שבהן אפשר לסכל את הסכנות ולמצות את ההזדמנויות יחד. לסיום אמר למזכיר ההגנה "ברוך הבא לירושלים".

    מזכיר ההגנה מאטיס הודה לרה"מ ואמר "תודה לך אדוני ראש הממשלה. לעונג לי להיות כאן בישראל, בת בריתנו וידידתנו הוותיקה באזור. שתי הסכנות שעומדות בפני ישראל וכל המדינות האחרות באזור שמנסות לשמור על אזור יציב, שקט ומשגשג הן אלה שהגעתי לדון בהן עם ראש הממשלה, במיוחד בשבוע שלפני יום הזיכרון לשואה".

    "אני חושב שזה חשוב שנזכיר לעצמנו שאם אנשים טובים לא יתאגדו, אנשים רעים יוכלו לגרום לנזק רב בעולמנו. אנו מחויבים לעצור זאת ולעשות כל שיידרש כדי שהדור הבא יחיה בשלום ובחירות. תודה רבה לך אדוני ראש הממשלה. זו זכות להיות כאן עמך" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות