קורע לב • חברו של נחמן איטח ז"ל: "חייכן ואיש שכולם חברים שלו"

    אשר גרייבר 7 Comment on קורע לב • חברו של נחמן איטח ז"ל: "חייכן ואיש שכולם חברים שלו"

    חברו של נחמן איטח ז"ל שנמצא אתמול, לאחר היעדרות, בכנרת סופד לו בשידור "איש שכולם חברים שלו, חייכן" • על התחושות: "כל החג שאלתי את הגוי של שבת האם יש התפתחויות"

    החיפושים בכנרת
    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ינון, חברו של נחמן איטח ז"ל שנמצא אמש בכנרת, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו "אני לא הייתי אתם" סיפר "כל החג אני שואל את הגוי של שבת שלנו, פראג', אם יש חדש אבל רק במוצאי החג התבשרנו"

    "באותו הרגע שהוא נעלם, שאמרו שנעלמו נערים בכנרת, קיוויתי שזה לא הוא. אבל אחרי דקות מעטות כבר שמענו את ההודעה שנחמן אחד מהנעדרים" הוא מתאר את נחמן ז"ל כאדם חייכן וחברי "הוא בן אדם שכולם חברים שלו. אני חבר ילדות שלו. לשבת אתו עם חברים. המשפט האחרון שהוא אמר לי זה 'חג שמח אח שלי'".

    הוא סיפר כי יצא ממסע ההלוויה מאחר ואינו יכול לעמוד שם מרוב כאב "אני זזתי מההלוויה אני לא יכול להיות שם עכשיו. אנחנו רואים את נחמן שוכב על מיטת הנפטרים בהר המנוחות, אני מעריך שמדובר בכמה מאות אנשים, חלקם כאלה שלא ראיתי בקרבת נחמן, עמך ישראל שהגיעו. בכיות שאי אפשר לתאר".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אני מנצל את הבמה הזו להודות למערכת קול חי שנתנו לי זמן אוויר לספר לעם ישראל על החבר היקר שלי שאיבדנו כאשר פנו אליי מהתוכנית לדבר על נחמן ז"ל שמחתי לרגע קט שכולם יזכרו את חברנו הטוב לנצח.
      שוב תודה לצוות קול חי
      מאת ינון חברו של נחמן איטח כאמור

    2. 4

      הלב פשוט מתקשה להאמין…. זוכר אותך נחמן איך נכנסת בתחילת שנת הלימודים ביום הראשון לכיתה כמו כולם מתרגש חושש.. עברה עלינו שנה מאוד יפה. איך אפשר לשכוח את החיוך שלך את הצחוק שלך. את הנתינה שלך. והלב הטוב שלך לעזור תמיד במה שרק אפשר. מתקשה אני לכתוב עליך נחמן היקר שלי . בלשון עבר. אך אני סמוך ובטוח שאתה מסתכל שם למעלה ואומר.. לכולם לאמא נועה ולאחים שלך. ולכולנו משפחת מישרים ( עמל) אל תהיו עצובים. אני נמצא בעולם האמת בעולם שבו לשקר אין מקום. בעולם שכולו רק טוב. לא אשכח אותך לעולם תלמיד יקר שלי אוהב אותך. הלב פשוט מתקשה להאמין…. זוכר אותך נחמן איך נכנסת בתחילת שנת הלימודים ביום הראשון לכיתה כמו כולם מתרגש חושש.. עברה עלינו שנה מאוד יפה. איך אפשר לשכוח את החיוך שלך את הצחוק שלך. את הנתינה שלך. והלב הטוב שלך לעזור תמיד במה שרק אפשר. מתקשה אני לכתוב עליך נחמן היקר שלי . בלשון עבר. אך אני סמוך ובטוח שאתה מסתכל שם למעלה ואומר.. לכולם לאמא נועה ולאחים שלך. ולכולנו משפחת מישרים ( עמל) אל תהיו עצובים. אני נמצא בעולם האמת בעולם שבו לשקר אין מקום. בעולם שכולו רק טוב. לא אשכח אותך לעולם תלמיד יקר שלי אוהב אותך. 

    3. 3

      גם איטח היה חבר של כולם

    4. 2

      המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד.