ח"כ ביטן על שובו של סער: "מעדיפים שאנשים יישארו בליכוד ולא יעשו כמו כחלון"

חוץ מגדעון סער יש עוד אנשים שרוצים להיות מועמדים אחרי נתניהו. זה אומר שהם נגד נתניהו?
עמית דניאל No Comments on ח"כ ביטן על שובו של סער: "מעדיפים שאנשים יישארו בליכוד ולא יעשו כמו כחלון"

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות הודעתו של השר לשעבר, גדעון סער, כי הוא מתכוון לשוב למפלגתו "הוא תכנן את זה עוד הרבה לפני משבר התאגיד" • "הוא לא יצור אופוזיציה בתוככי הליכוד – אם ייצור, יפסיד"

צילום: Miriam Alster/Flash90
חוץ מגדעון סער יש עוד אנשים שרוצים להיות מועמדים אחרי נתניהו. זה אומר שהם נגד נתניהו?
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות חזרתו של השר לשעבר גדעון סער לשורות הליכוד וההכרזה כי בכוונתו להתמודד בבחירות המקדימות שייערכו בתוככי המפלגה.

תחילה נשאל האם הוא מתכונן לכל ריאיון שיש לו בתקשורת "אני לא מתכונן לשום ריאיון אבל יש שאלות שחוזרות. למשך, היום, הנושא החם זה גדעון סער אז כולם שואלים על גדעון סער".

על חזרתו אמר "אנחנו מעדיפים שאנשים יישארו בליכוד ולא יעזבו את הליכוד כמו שקרה עם כחלון. סער לא עזב את הליכוד אף פעם. והוא החליט לחזור לליבה של הליכוד, למקום טוב בליכוד והוא הבין שצריך שנה, שנה וחצי בשביל להתמודד ולהגיע למקום טוב".

"משבר התאגיד יצר סיטואציה פוליטית" אמר ביטן על המשבר שנראה כי מבחינת עובדי התאגיד, לא הסתיים "הליכוד ורה"מ לא מפחדים מבחירות. המפלגה היחידה שהיתה מוכנה ללכת לבחירות זה הליכוד. בליכוד אי אפשר ללכת נגד רה"מ וראש הליכוד. זה לא בד.נ.א של הליכוד ולכן גדעון סער לא יבוא ויתקוף את רה"מ והוא לא יבוא כאופוזיציה. הוא רוצה להיבחר לא בראש הרשימה אלא בחמישיה הראשונה ולכן הוא צריך לעבוד מהיום. אם הוא כן יצור אופוזיציה בליכוד הוא יעשה טעות" אומר ח"כ ביטן.

על שיחותיו עם סער, מספר "ניהלתי בשמונה חודשים האחרונים מספר שיחות והוא אמר לי כי הוא מתכוון לחזור לליכוד ולהתמודד, עוד הרבה לפני משבר התאגיד. חוץ מגדעון סער יש עוד אנשים שרוצים להיות מועמדים אחרי נתניהו. זה אומר שהם נגד נתניהו?" שואל ח"כ ביטן.

על פרסום התאגיד בעת המשבר כי גאולה אבן, רעייתו של סער, חתמה ותיכנס לתאגיד, אומר ביטן "הבעיה החידה שהתאגיד שחתם אתה בנובמבר בכוונה נתן הודעה על גאולה אבן בדיוק במשבר. התאגיד רצה בחירות כי אם היו בחירות הם היו עולים לשידור בראשון לחמישי. התאגיד הפך להיות חצי פוליטי".

על המשבר, אמר "הלכנו על זה מאחר ולא נמשיך בעניין הזה שמפלגות קטנות ישנו את סדרי הקואליציה. העם בחר בנו לנווט. אנחנו התעקשנו על ניווט הממשלה ולא על התאגיד" אמר.



0 תגובות