"מי שרוצה לסייע לרמת הכשרות שיעשה בשת"פ ולא במחאה"

כל הדברים הללו לעולם יהיו על פי חוק וכל מי שיפר את החוק יקבל את עונשו.
עמית דניאל No Comments on "מי שרוצה לסייע לרמת הכשרות שיעשה בשת"פ ולא במחאה"

מנהל המחלקה להונאה בכשרות שוחח ב"הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו אודות פרצה חמורה שהתגלתה ברשת שיווק גדולה • וגם, מה הוא חושב על כשרות חדשה למלונות?

סמלי תעודות הכשר
כל הדברים הללו לעולם יהיו על פי חוק וכל מי שיפר את החוק יקבל את עונשו.
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל מחלקת הונאה בכשרות ברבנות הראשית לישראל, רפי יוחאי, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו אודות גילוי מוצרים שאינם כשרים ברשת חנויות מוכרת.

"אנחנו חיים במדינה דמוקרטית זכותו של אדם להחליט אם הוא רוצה להיות כשר או לא ובלבד שלא יציג מצג שאינו נכון" אמר. "באופן כללי עסק שמודיע על הפסקת כשרות, אנחנו מודיעים לציבור. במהלך הביקור שלנו במקום הזה, אנחנו מגלים בשר של חברה שמוכרת בשר לא כשר ואף יכול להיחשב כטרף. וכל זאת כשיש תעודות הכשר מצולמות של רבנות וגם של בד"ץ ממקום מסוים" אמר.

על המכתב שהתפרסם לאחרונה בו קרא גורם בהתאחדות המלונות למלונות לעבור לכשרות של ארגון "צוהר", הגיב יוחאי ואמר "למיטב ידיעתי אין להם כל כוונה לתת תעודת הכשר כיוון שזו עבירה על החוק כל זמן שאין השגחה של רבנות מקומית. כל זמן שיש רצון של מובילי מגמות שחלקן נובעות מתוך תמימות וחלקם מתוך רצון לסייע למערכת הכשרות. כל הדברים הללו לעולם יהיו על פי חוק וכל מי שיפר את החוק יקבל את עונשו. מי שרוצה לבוא ולסייע בהעלאת רמת הכשרות הארצית הדבר צריך להיות בשיתוף אתנו ולא כחלק ממחאה" הוא הוסיף כי שוחח עם נציג 'צוהר' "משיחה שלי עם נציג צוהר חד משמעית הם אמרו שלא יתנו שום תעודה שנוגדת את החוק" אמר.

בתוך כך, מפלגת "האיחוד הלאומי" הודיעה כי היא מתנגדת ליזמה הזו ואמרה "בעקבות התחלת המגעים בין ארגון צוהר להתאחדות המלונות ועל המו"מ בינהם ליישום רפורמת הכשרות החדשה, מפלגת ה'איחוד הלאומי' תוקפת בחריפות. מהלך זה, הינו פגיעה קשה במעמד הרבנות הראשית. הכשרות אינה עניין או עסק פרטי של ארגון כזו או אחר. מהלך זה פוגע בכל שומרי הכשרות. הכשרות היא חלק מצביונה של מדינת ישראל, ולכן מנוהלת ומפוקחת ע"י הרבנות הראשית, רק לרבנות הסמכות והאחריות לבצע רפורמות בתחום"

עוד אמרו "הניסיון לחסוך כסף לטייקונים בעלי המלונות על חשבון ציבור שומרי הכשרות אינו ראוי. הדבר מנוגד לחוק איסור הונאה בכשרות ונילחם בו בכל תוקף" אמרו במפלגה.

האזינו:



0 תגובות