פרסום ראשון: מדוע 150 תלמידות סמינר לא לומדות?

    אם בת אחת לא מתקבלת לסמינר כל העולם על הרגליים פה 200 תלמידות יושבות בבית ואף אחד לא נוקף אצבע
    עמית דניאל No Comments on פרסום ראשון: מדוע 150 תלמידות סמינר לא לומדות?

    חשיפה בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו "מאה וחמישים בנות לא הולכות לסמינר בעקבות שביתת המורות" – פתרונות אין באופק, ההורים והתלמידות מתוסכלים "בשום תיכון בארץ לא היה עובר דבר כזה"

    מוסד חינוכי • אילוסטרציה
    אם בת אחת לא מתקבלת לסמינר כל העולם על הרגליים פה 200 תלמידות יושבות בבית ואף אחד לא נוקף אצבע
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו, חשף אשר גרייבר את סיפורן של 150 תלמידות סמינר 'אור האמת' שלא הולכות ללימודים כשבוע, זאת משום שהמורות החליטו לצאת בשביתה עקב אי קבלת משכורת.

    אהרן, אב לשתי תלמידות, שוחח בשידור ואמר "הבנות יושבות בבית ויותר משבוע ימים עוד מחנוכה יש בעיות, מקצרים ימים וכו'. אין טענות על הצוות שעושה עבודה נפלאה. המורות טוענות שלא קיבלו משכורת. אני דיברתי עם הרב פרוש שהוא אמר שזה לא שייך לעירייה ושהוא יטפל בזה. התקשרתי לסגרה"ע קריספל וח"כ מרגי שאמרו שיטפלו בזה. אמרתי לפרוש 'אתה אבא של העיר, תדאג לזה'" אמר והוסיף "אנחנו אנשים פשוטים, זה העתיד של הבנות שלנו. אם בת אחת לא מתקבלת לסמינר כל העולם על הרגליים פה 200 תלמידות יושבות בבית ואף אחד לא נוקף אצבע" אמר בכאב.

    גאולה, אם לתלמידה בתיכון, שוחחה אף היא בשידור ואמרה "הבנות יושבות בבית וצריכות לעשות בגרות. הן לא לומדות. אף אחת לא יודעת אם יהיו מבחנים, הכל לוקה בחסר ואף אחד לא נותן לנו תשובות. בשום תיכון בארץ לא היה עובר דבר כזה. זה העתיד של הבנות שלנו. הבנות מאד מאוכזבות, כאובות ובוכות"

    הרב מתיתיהו בן דוד, מנכ"ל אור האמת מסר "כל עוד שאנחנו לא מקבלים כסף ממשרד החינוך – אנחנו גם לא יכולים לשלם למורות והמורות החליטו לשבות".

    יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי, אמר "אני לומד את הסיפור ובמידה ולא ימצא פתרון, אכנס על זה את הוועדה".

    ממשרד החינוך ועיריית אלעד טרם הגיבו לידיעה.

    מערכת התכנית הבטיחה להמשיך ולעקוב אחרי המקרה.



    0 תגובות