היום אחר הצהריים – הפגנות עקב מעצר בחור הישיבה

יוסי אשר No Comments on היום אחר הצהריים – הפגנות עקב מעצר בחור הישיבה

לאחר שעורך דין שלח פניה בהולה למפקד הכלא, ובעקבות הלחץ הציבורי במשטרה הצבאית שחררו אותו אמש בשעת לילה מאוחרת מהבידוד, והוא הועבר לאגף הכללי בכלא, וקיבל תנאים כשאר האסירים

צילום: ישראל קליין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום אחר הצהריים יחלו ההפגנות בכל רחבי הארץ עקב מעצר בחור הישיבה ישראל מאיר טולידנו תלמיד ישיבת מאירת שמועה, בידי המשטרה הצבאית. הבחור נעצר ביום ראשון בלילה בביתו שבאופקים. אמש הוחלט על ידי בית הדין הצבאי להאריך את מעצרו עד יום חמישי, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו.

כפי שפורסם אמש, הורה מרן ראש הישיבה הרב שמואל אוירבך כי יש לצאת למחאות כנגד מעצר בן הישיבה. הוא אמר כי אין לשתוק ואין להיות שאננים על מעצרו של בחור הישיבה ועל רדיפת עולם התורה ע"י הצבא, ויש לצאת למחאות על כך.

ההפגנות הסוערות יתחילו היום בצהריים ברחבי הארץ. בירושלים תתקיים ההפגנה בצומת בר אילן בשעה 15:30, ובשאר רחבי הארץ לפי ההתארגנות המקומית של פעילי הוועדה. בועדה אומרים כי "הציבור החרדי כבר הוכיח שמעצר בן ישיבה לא עובר בשתיקה, אבל הפעם יהיה סוער במיוחד".

כפי שדיווחנו, אמש דיווח הבחור לאנשי "הועדה להצלת עולם התורה", המנהלים את המאבק כנגד גיוס בני הישיבות, כי הוא מוחזק בבידוד, ונדרש לשבת בתנוחה בלתי נוחה במשך שעות רבות. לאחר שעורך הדין מטעם הוועדה שלח פניה בהולה בנושא למפקד הכלא, ובעקבות הלחץ הציבורי עקב פרסום הדברים, 'התקפלו' במשטרה הצבאית, ושחררו אותו אמש בשעת לילה מאוחרת מהבידוד, והוא הועבר לאגף הכללי בכלא, וקיבל תנאים כשאר האסירים.



0 תגובות