"יש נציג ש"ס במועצת העיר שלא נשמע לחכם שלום כהן"

לו הדבר היה תלוי רק בי הייתי פורש מזמן מהקואליציה. אבל יש אחדות, יש עוד נציגים, ולכל אחד יש דעת תורה, וזה מחיר האחדות
אבי יעקב 2 Comment on "יש נציג ש"ס במועצת העיר שלא נשמע לחכם שלום כהן"

לקראת ההצבעה על התקציב מחר בעירית ירושלים, רבנים חרדים ומהציונות הדתית דוחים את מסקנות הוועדה שהוקמה • מילר: אזעק בישיבת אגודת ישראל את שמות האשמים בחילון העיר ושיתבעו אותי דיבה

חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
לו הדבר היה תלוי רק בי הייתי פורש מזמן מהקואליציה. אבל יש אחדות, יש עוד נציגים, ולכל אחד יש דעת תורה, וזה מחיר האחדות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאבק השבת בירושלים עלה הערב לדיון במהדורה המרכזית של קול חי בהגשת אבי מימרן.

חבר מועצת העיר יוחנן ויצמן אומר כי "לו הדבר היה תלוי רק בי הייתי פורש מזמן מהקואליציה. אבל יש אחדות, יש עוד נציגים, ולכל אחד יש דעת תורה, וזה מחיר האחדות. יש שיחות הערב, בתקווה שכל הדרישות שלנו ימולאו".

אריה קינג טען כי "יש נציג ש"ס במועצת העיר שלא נשמע לחכם שלום כהן. לא פרשתי על רק הדרישה שלי לקבל סגן בשכר, לא תבעתי את חגית משה בבית משפט הידיעה בידיעות אחרונות שיקרית, היה בנינו הסכם בוררות שהופר על ידה.

ואילו חיים מילר הזכיר כי הוא "חבר במזכירות אגודת ישראל שעומדת להכנס בעוד כמה דקות, אזעק שם את שמם של האשמים בכל בחילון בירושלים: היועצים החרדים של ראש העיר. אולמרט, וטדי קולק דיברו איתנו ישירות. אם אני משקר, אני מזמין אותם לתבוע אותי דיבה".

קודם לכם פורסם כי לקראת ההצבעה על התקציב מחר בעירית ירושלים, רבנים חרדים ומהציונות הדתית דוחים את מסקנות הוועדה שהוקמה לבחינת נושא חילולי השבת ויוצאים בקריאה משותפת לשמירת השבת במרחב הציבורי בירושלים ובדרישה לכל מי שבכוחו לפעול ככל יכולתו לעצירת המגמה שמתרחבת בשנים האחרונים של פתיחת מתחמי ומקומות בילוי, וקיום פעילויות תרבות ואירועים שונים תוך חילולי שבת בעיר.

מדובר ברבנים הגאונים רבי דב ליאור, רבי אביגדור נבנצאל, רבי בניהו שמואלי, רבי צבי טאו, רבי עמי שטרנברג, רבי חיים שטיינר, רבי איסר קלונסקי, רביאליהו מדינה ורבי משה חיים שלזינגר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תפסיק לדבר בשם חכם שלום הוא יודע לדבר ולהגיד מה שצריך… זה שאתה גר ברובע לא אומר כלום