הסיקור הצליח • המלון שהותקף בכופר מלא עד אפס מקום

    שלום בידרמן No Comments on הסיקור הצליח • המלון שהותקף בכופר מלא עד אפס מקום
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלון הסקי האוסטרי סיהוטל עלה לכותרות בחודש שעבר בעקבות תקדים בענף התיירות. האקרים רוסים השתלטו על מנגנון נעילת החדרים של המלון וביטלו את תפקוד המפתחות הדיגיטליים.

    מסתבר שמעז יצא מתוק, אמנם המלון אולץ לשלם כופר בסך 2 ביטקוין שהם שווי ערך ל- 1,600 דולר. אך הסיקור התקשורתי הבינלאומי של המקרה פרסם את המלון ברחבי העולם עד שלא נשארו בו חדרים פנויים לכל אורך התקופה מאז המקרה ונכון לרגע זה גם אין חדרים פנויים עד להודעה חדשה.

    לפי בדיקה של אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד לא מדובר בהצפת תיירים בכל אזור הכפר האוסטרי. במלונות שכנים עם רמת ארוח דומה של 4 כוכבים משווקים חדרים לכל אורך התקופה והתפוסה המלאה של סיהוטל יוצאת דופן.

    לדברי איל סגל, מנהל הוטלס קומביינד ישראל, ראינו עלייה בחיפושים ממוקדים על שם המלון, בדרך כלל תיירים מתחילים את החיפוש לפי היעד אליו הם רוצים להגיע ואז משווים בין המלונות המוצעים להם באזור. חיפוש ממוקד של המלון מראה שלנופשים היה עניין במלון זה וכנראה שהם נחשפו אליו דרך הסיקור הרב בתקשורת.

    סיהוטל מציע בתקופה זו חופשת סקי אוסטרית סטנדרטית בסביבה פסטורלית, עם פעילויות סקי, ספא ובריכה חיצונית מחוממת. מחיר מלונות הסקי בכפר האוסטרי שהמלון שוכן בו נעים סביב 700-900 שקל לחדר זוגי.



    0 תגובות