סיעת המחנה הציוני יוזמת דיון עם רה"מ לאור פרסום דו"ח המבקר

    כשל של ראש הממשלה והקבינט בראשו הוא עומד. וכן על היעדר מדיניות מול עזה, והיעדר אסטרטגיה בטחונית ומדינית, שהובילו לניהול כושל של המבצע
    איתי גדסי No Comments on סיעת המחנה הציוני יוזמת דיון עם רה"מ לאור פרסום דו"ח המבקר

    אתמול הגיב נתניהו לדו"ח ואמר כי הוא מגבה את מפקדי ולוחמי צה״ל, על הצלחה גדולה במבצע ״צוק איתן". צה״ל הנחית על החמאס את המכה הקשה בתולדותיו: ישראל חיסלה כ-1,000 מחבלים והשמידה אלפי רקטות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    כשל של ראש הממשלה והקבינט בראשו הוא עומד. וכן על היעדר מדיניות מול עזה, והיעדר אסטרטגיה בטחונית ומדינית, שהובילו לניהול כושל של המבצע
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "כ מרב מיכאלי, יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכזת האופוזיציה, פנתה אתמול (ג') אל יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, בבקשה לקיים דיון במליאת הכנסת בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחר פרסום דו"ח מבקר המדינה על מבצע 'צוק איתן'.

    בפנייתה, בשם סיעות האופוזיציה, מציינת ח"כ מיכאלי, כי "לפי הפרסומים עד כה, ממצאי הדו"ח החמורים מעידים על כשל של ראש הממשלה והקבינט בראשו הוא עומד. וכן על היעדר מדיניות מול עזה, והיעדר אסטרטגיה בטחונית ומדינית, שהובילו לניהול כושל של המבצע. על ראש הממשלה להתייצב לדיון ולתת דין וחשבון לכל הציבור בישראל על ממצאי הדו"ח ועל כשלונו להביא בטחון לאזרחיות והאזרחים בישראל".

    פנייתה של ח"כ מיכאלי מתבססת על סעיף 45 לתקנון הכנסת וסעיף 42 לחוק יסוד הממשלה, המאפשרים זימון של ראש הממשלה לדיון על בסיס חתימות של 40 חברי כנסת.

    אתמול הגיב נתניהו לדו"ח ואמר כי הוא מגבה את מפקדי ולוחמי צה״ל, על הצלחה גדולה במבצע ״צוק איתן". צה״ל הנחית על החמאס את המכה הקשה בתולדותיו: ישראל חיסלה כ-1,000 מחבלים והשמידה אלפי רקטות.

    ישראל סיכלה פגיעה בעריה הודות להנחיית רה"מ נתניהו להצטייד באלפי מיירטים לסוללות ״כיפת ברזל״. ישראל מנעה את תכנית החמאס לחדור ליישוב דרך המנהרות ולחטוף אזרחים. השקט חסר התקדים ששורר בעוטף עזה מאז ״צוק איתן״ הוא מבחן התוצאה. זהו שקט חסר תקדים באזור מאז מלחמת ששת הימים.

    היישובים בעוטף עזה נמצאים בפריחה ואלפי ישראלים עוברים לגור בהם.

    איום המנהרות הוצג בפירוט בפני שרי הקבינט ב-13 ישיבות נפרדות. הוא נידון בכל חומרתו, תוך בחינת כלל התרחישים האסטרטגיים והמבצעיים. הלקחים המשמעותיים והאמיתיים ממבצע ״צוק איתן״ כבר מיושמים בפועל – ביסודיות, באחריות ובשקט. לקחים אלו אינם מופיעים בדו״ח המבקר.



    0 תגובות