שגריר ארה"ב המיועד: "איחוד הצלה מייצגים את הטוב ביותר בחברה הישראלית"

    אבי יעקב 3 Comment on שגריר ארה"ב המיועד: "איחוד הצלה מייצגים את הטוב ביותר בחברה הישראלית"

    דיוויד פרידמן, שגריר ארה"ב בישראל המיועד אמר בשימוע בסנאט האמריקאי: איחוד הצלה מייצגים את הטוב ביותר בחברה הישראלית ונותן לי תחושה חזקה שהשלום יגיע ביום מן הימים

    שגריר ארה"ב בישראל, דייויד פרידמן צילום: ערוץ 7
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד דיוויד פרידמן, המיועד לתפקיד שגריר ארה"ב בישראל, סיפר היום בשימוע שנערך לו בסנאט האמריקאי על פעילותו במסגרת 'איחוד הצלה'.

    לדבריו של פרידמן, המשמש חבר הוועד המנהל בארגון, איחוד הצלה הוא דוגמא וסמל לשלום ואחווה בין כלל האוכלוסייה בישראל. "אני רוצה להסביר לכם קצת על אחד הארגונים שאני פועל בהם. הייתי מהתומכים הראשונים של ארגון איחוד הצלה בישראל", אמר פרידמן לחברי ועדת החוץ של הסנאט. "זהו ארגון וולונטרי שמגיש עזרה ראשונה, עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להזנקה ובאופנולנסים (אופנועי אמבולנס) כדי לתמרן בין הפקקים ולהגיע במהירות האפשרית להציל חיים".

    פרידמן הוסיף כי "מה שמייחד את איחוד הצלה הוא שהארגון מורכב ממתנדבים יהודים, מוסלמים ונוצרים, דתיים וחילונים, אנשי ימין ושמאל. כולם פועלים תחת אני מאמין אחד והוא הענקת טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ללא שיקולים אחרים, פוליטיים או דתיים".

    פרידמן סיכם ואמר כי "איחוד הצלה מייצגים את הטוב ביותר בחברה הישראלית ונותן לי תחושה חזקה שהשלום יגיע ביום מן הימים".

    נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר אמר בעקבות הדברים כי "כשהכרתי את דיויד לפני כ-20 שנה, סיפרתי לו על החזון שלי להגיע תוך 90 שניות לכל חולה או פצוע על ידי מתנדבים מכל המגזרים. דיוויד אמר לי מיד 'אני איתך'.

    דיוויד היה מעורב בהקמת ההנהלה העולמית של איחוד הצלה. הוא אדם צנוע, אוהב אדם, שמעוניין לסייע לכל מי זקוק לעזרה. בשם 3,200 מתנדבי איחוד הצלה והנהלת הארגון אני מאחל לו הצלחה בתפקידו כשגריר ארה"ב בישראל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הוא צודק זה הארגון שמונהל על פי גדרי ההלכה

    2. 1

      שטויות
      ארגון הצלה הרגילה הם מנוהלים ע"פ הוראת הרב ואזנאר וגדולי ישראל כל האחרים מזייפים