ג'ודי מוזס: "סילבן שלום פרש כי רצה להיות ראש ממשלה"

    איתי גדסי No Comments on ג'ודי מוזס: "סילבן שלום פרש כי רצה להיות ראש ממשלה"

    ג'ודי שלום ניר מוזס רעייתו של השר לשעבר: "סילבן פרש כיוון שרצה להיות רה"מ ואצל נתניהו זה בלתי אפשרי" • פרופ' שלמה אבינרי: "דונלד טראמפ לא ישלים קדנציה של ארבע שנים בבית הלבן"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע שבתרבות במבשרת ציון בהנחיית ורד ושלום ירושלמי אמרה רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, כי "הליכוד אחרי ביבי – יחזור להיות מפלגה נהדרת". ג'ודי מוזס הוסיפה ואמרה "למה בעלי סילבן שלום פרש מהפוליטיקה? סיבה אחת בלבד: בעלי רצה להיות ראש ממשלה ועם ביבי נתניהו זה לא יכול לקרות. נקודה. סילבן לא יחזור לפוליטיקה, הוא לא רואה חדשות הוא לא קורא עיתונים, התחתנתי עם בנאדם מאוד לחוץ והיום הוא עושה עסקים והוא מחייך ורגוע".

    ג'ודי מוזס התייחסה לחקירת תיק 2000: "אח שלי נוני מוזס ניסה בסך הכל להציל את העסק שלו. כל אחד היה עושה את זה. כשיש לך מישהו שמנסה להרוג לך את העסק אתה מנסה להציל אותו. הכי עצוב לי שביבי הקליט את אותו ואת נוני כדי להשמיע לשרה אשתו, כדי שהיא לא תחשוב שהוא ונוני נהיו חברים. מי מקליט את עצמו? שרה רצתה להצטרף לשיחות עם נוני וזה לא יצא, לכן הוקלטה השיחה".

    פרופ' שלמה אבינרי שהשתתף אף הוא, אמר כי: "הבעיה לגבי טראמפ איננה דעותיו, הבעיה היא התנהגותו ואישיותו, אני לא רואה את הנשיא טראמפ מסיים 4 שנות כהונה בבית הלבן. כל ממשלה בישראל חייבת להבטיח יחסים תקינים וטובים עם ממשלת ארה"ב. שום ממשל אמריקאי לא יסכים לסיפוח השטחים שמעבר לקו הירוק".

    "בית המשפט העליון הרחיב את סמכויותיו ומתעסק בדברים שאסור לו להתעסק בהם. אסור לבית המשפט לעסוק בשאלה: "איזה פצצה צה"ל החליט להטיל במהלך מלחמה". הבעיה הגדולה היא שבית המשפט מתערב בניהול מערכת הביטחון – וזה מחוץ למידתיות שהוא קבע בעצמו".



    0 תגובות