חביליו: "אני שוקל לרוץ לראשות עיריית ירושלים"

    אני לא אומר שראש העיר מקבל כסף ואני לא טוען את זה. אבל יש לפעמים הפרת נוהל ויש הפרת הוראות יועמ"ש לממשלה
    עמית דניאל 2 Comment on חביליו: "אני שוקל לרוץ לראשות עיריית ירושלים"

    האם הוא עומד לרוץ לעיריית ירושלים מול משה ליאון • על החקירות של ראשי ערים בישראל • האם לדעתו נראה חקירה כנגד בעלי סמכויות כיום בעיריית ירושלים? • והאם מישהו מקבל כיום שוחד? • האזינו לראיון המלא במהדורת הבוקר עם מרדכי לביא

    אני לא אומר שראש העיר מקבל כסף ואני לא טוען את זה. אבל יש לפעמים הפרת נוהל ויש הפרת הוראות יועמ"ש לממשלה
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך הדין יוסי חביליו שוחח ב"מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא ולשאלת המראיין ענה כי הוא מקבל פניות והוא "אכן שוקל את האפשרות להתמודד על ראשות עיריית ירושלים".

    חביליו שוחח אודות חקירות מספר ראשי ערים בישראל ואף הגשת כתבי אישום שהבשילו לכדי מאסר ועונשים בפרשות של כמה מראשי רשויות בעת האחרונה. לדבריו, השיטה, היא זו שמובילה לכך "צריך להוציא את הסמכויות למתן הקלות ורישיונות לדוגמא, מנבחרים לפקידים" הוא אומר כי גם מינוי מקורבים כדוגמת אנשים שעבדו במערכת בחירות בשביל מועמד שניצח ונכנסו לתפקידים לאחר מכן, גם בעייתי בעיניו "זה בעיני לא תקין ויש מה לעשות בנושא". הוא מציין כי הוא התנגד לתכנת הולילנד בתור היועמ"ש "אני הגשתי התנגדות לתכנית הולילנד" אמר והוסיף "אני התפטרתי על רקע מאבקים, צריך יועצים משפטיים חזקים, להגיד אין פתרון ולקבל את זה זה לא נכון. צריך שינויים דרסטיים".

    לשאלה האם לדעתו נראה חקירה כנגד בעלי סמכויות כיום בעיריית ירושלים, אמר "אני לא רוצה לתת השערות. אבל האם המצב בעירייה תקין לדעתי בכללותו? ממש לא. אני לא אומר שראש העיר מקבל כסף ואני לא טוען את זה. אבל יש לפעמים הפרת נוהל ויש הפרת הוראות יועמ"ש לממשלה ואני עם העמותה, מגישים תביעות כנגד ובית משפט מצדיק אותנו".

    לסיום, כשנשאל האם הוא מתכוון לרוץ לראשות עיריית ירושלים, ענה "אני אכן שוקל את האפשרות להתמודד על ראשות עיריית ירושלים. יש הרבה פניות. בקרוב אודיע על החלטתי".

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הוא לא אמר בסוף כמה הוא שוקל..

    2. 1

      זה היועץ המשפטי מהעיריה שהתעלל כל הזמן ופעל נגד החרדים?