גלעד ארדן: התכנית היא שלא מציגים עכשיו תוכניות

    "לפיד מתכונן לחג הפורים המתקרב, הוא מתחפש לאיש ימין, הוא למד את הלקח מהבחירות האחרונות, יש לו אינטרס פוליטי כי הוא יודע שהוא יצטרך את מפלגות המרכז"
    מנדי אושר 1 Comment on גלעד ארדן: התכנית היא שלא מציגים עכשיו תוכניות

    במהדורה המרכזית עם אבי מימרן, נשאל השר לביטחון פנים מה עומד לעלות על השולחן בפגישת נתניהו טראמפ • לדבריו: "אם נבוא עם רשימת קניות זה לא יתן כלום" • "אני משוכנע שיעלו הנושאים של המזרח התיכון הנושא האירני סוריה והבניה ביהודה ושומרון

    ארדן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    "לפיד מתכונן לחג הפורים המתקרב, הוא מתחפש לאיש ימין, הוא למד את הלקח מהבחירות האחרונות, יש לו אינטרס פוליטי כי הוא יודע שהוא יצטרך את מפלגות המרכז"
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן, נשאל השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מה עומד ראש הממשלה לבקש ולדבר עם דונאלד טראמפ לדבריו: "התכנית היא שלא מציגים לו תוכניות, רוצים להציג לו קירבה וידידות. יש משפט שאומר אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, אם נבוא עם רשימת קניות, זה לא יתן כלום ולא נקבל כלום, הכי חשוב הוא שנגיע לשיתוף פעולה הדוק ואוהד עם ארצות הברית".

    לדבריו: "אני משוכנע שיעלו הנושאים של המזרח התיכון, הנושא האירני, סוריה והבניה ביהודה ושומרון, אל תשכח שאנחנו אחרי שמונה שנים קשות והגיע הזמן לבנות מחדש בכל יהודה ושומרון, הפלסטינים אינם מוכנים להתגמש בעקבות התנהגות הנשיא הקודם ודוקא הבנייה בכל יהודה ושומרון תגרום להם להבין שההתעקשות פוגעת בהם. אז על מה נתניהו ידבר במפגש אומר ארדן: "אתמול הייתה התייעצות של כמעט חמש שעות וכל אחד מהשרים הציג את הדברים מנקודת מבטו ונתניהו יודע הכי טוב מהו האינטרס שלנו.

    ומה אתה אומר על השרים מהקואליציה שמעבירים ביקורת שואל מימרן? "אני משתדל לראות את מה שמאחד בינינו, תאמין לי שהציבור מבין את העניין בדיוק ויודע מה עומד מאחורי אותם התבטאויות של השרים עליהם אתה מדבר, אני לא רואה את הדרמה. על ראש הממשלה מוטלת האחריות לקחת את כל הדעות ולהפוך אותם למדיניות שלוקחת בחשבון את האינטרס של מדינת ישראל, ראש הממשלה נושא באחריות. ראש הממשלה לא מתרגש מדברי בנט וחבל שיש כאלה שמנצלים את נסיעתו, להערכתי העמדות של שניהם דומות מאוד, רק שהוא צריך להביע את דעתו מהאינטרס הפוליטי".

    כאן מימרן שואל אותו בנוגע ליאיר לפיד: "לפיד מביע תמיכה, לפיד אמר שעל כל המפלגות מהקואליציה והאופוזיציה להביע תמיכה, מה לדעתך עומד מאחורי זה? לדבריו: "לפיד מתכונן לחג הפורים המתקרב, הוא מתחפש לאיש ימין, הוא למד את הלקח מהבחירות האחרונות, יש לו אינטרס פוליטי כי הוא יודע שהוא יצטרך את מפלגות הימין".

    ושאלה נוספת לסיום, בימים האחרונים אנו המשטרה נמצאת במרכז הענינים מבחינת תפקידה, מה דעתך על מה שקורה, והאם ישנם דברים שהיית עושה אחרת? ארדן עונה ואומר: "אכן כפי שאמרת אנו פועלים כל העת לשמור על ביטחון הציבור, זה לא פשוט וזה לא קל ולצערי השוטרים לא מקבלים את השבחים שמגיעים להם ותמיד נשמעות רק הביקורות, אך אן ספק שבתוך כזה מערך מורכב יתכנו טעויות ואנו עושים הכל בכדי להימנע מכך. אני קורא מכאן לכולם לשמור ולכבד גם את החיילים החרדים גם מההבט הפיזי וגם מההיבט של ההסתה, כשגם בסרטון האחרון שהתפרסם המשטרה תחקור הן את התנהגות תוקפי החייל והן את התנהגות החייל עצמו שעורר פרובוקציות".



    1 תגובות

    מיין תגובות