"בית המשפט מאתגר אותנו יותר מדי ופוגע במשילות"

עמית דניאל No Comments on "בית המשפט מאתגר אותנו יותר מדי ופוגע במשילות"

משרד התקשורת: "בנתיים לא דובר על הדברים האלה. אני יו"ר הקואליציה" • מבחן הנאמנות: "אני גם מבצע את הדברים בצורה הנכונה" • החוק האנגלי: "החתימה על החוק היא חתימת מחאה" • האיש החזק מדבר

ביטן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (ליכוד) התראיין ב"מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא ושוחח אודות האפשרות בה ימונה לשר התקשורת, החוק האנגלי וגם, מתי לדעתו הפקקים בדרך לירושלים יסתדרו.

השיחה נפתחה במצב הפקקים מאחר ולשאלת המראיין ח"כ ביטן שהה באותה העת בפקק בדרך לירושלים. ח"כ דוד ביטן התייחס לאמירות באשר לאי אפקטביות המנהרה החדשה בדרך לירושלים "ברגע שהמנהרה תיפתח לשלושה מסלולים, העסק יסתדר. הכסף הלך גם למנוע את כל העליות והירידות שהיו בשער הגיא וזה באמת עשה את הפעולה" אמר.

כשנשאל מתי הוא מושבע לשר התקשורת, צחק ח"כ ביטן ואמר "בנתיים לא דובר על הדברים האלה. אני יו"ר הקואליציה. בנתיים הליכוד מילא את מכסת השרים שלו ואני לא רואה את זה קורה בתקופה הקרובה" כנשאל האם הוא בעל סיכויים טובים לקבל את התיק בשל הנאמנות שלו לראה"מ נתניהו, אמר "זה לא רק עניין של נאמנות, אני גם מבצע את הדברים בצורה הנכונה. אם יציעו לי, אני אבדוק את העניין אבל כרגע זה לא בסדר היום. צריך למצוא גם מי שיחליף אותי כיו"ר הקואליציה".

באשר לחוק האנגלי שהוצע לאחרונה ועליו חתם גם ח"כ ביטן, אמר "המצב כיום שאין לזה רוב בכנסת ולכן כקואליציה לא ניקח את העניין הזה. החתימה על החוק היא חתימת מחאה משום שבית המשפט מאתגר אותנו יותר מדי ופוגע במשילות ולכן נצטרך לטפל בזה".



0 תגובות