ליברמן: "לבחון הפסקת הסדר דחיית גיוס מישיבות שיצאו להפגין"

איתי גדסי 9 Comment on ליברמן: "לבחון הפסקת הסדר דחיית גיוס מישיבות שיצאו להפגין"

שר הביטחון אביגדור ליברמן הורה לבחון את הפסקת הסדר דחיית הגיוס מישיבות שבהן בחורים שיצאו להפגנות אמש נגד מעצר עריק מצה"ל • ליברמן: "עצם קיום ההפגנות הללו שמתריסות נגד הגיוס לצה"ל ובאות לקעקע את סמכותה של המדינה לגייס לצבא"

ליברמן צילום: דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון אביגדור ליברמן, הנחה היום לבחון את הפסקת הסדר דחיית הגיוס עם ישיבות מעלות התורה וגרודנא, שבראשן עומד מרן הרב שמואל אוירבך, וכן ביקש מחבר סיעתו, חה״כ עודד פורר,  לפעול בכנסת מול משרדי הממשלה הרלוונטיים על מנת להפסיק את תקצוב הישיבות הללו, לדבריו זאת בעקבות השתתפות תלמידי הרב אוירבך בהפגנות שהתקיימו אמש בשל מעצר של תלמיד ישיבה עריק מצה"ל.

השר ליברמן אמר כי "הוא לא יסכים בשום אופן לעבור לסדר היום על ההתפרעויות הללו ועל ההסתה הקשה שהתרחשה בהן נגד חיילי וחיילות צה"ל. עצם קיום ההפגנות הללו שמתריסות נגד הגיוס לצה"ל ובאות לקעקע את סמכותה של המדינה לגייס לצבא, היא דבר בלתי מתקבל על הדעת ולא נשלים עם תופעות כאלו שגם מנסות להלך אימים על אותם אלו שכן רוצים להתגייס".

ליברמן הוסיף "נפעל במסגרת האפשרויות העומדות בפנינו במשרד הביטחון ועם משרדי הממשלה האחרים על-מנת שאלו שלוקחים חלק בהסתה המתמשכת נגד צה״ל לא יזכו לשום הקלה, הטבה או שיתוף פעולה כלשהו, אמר השר ליברמן".

נציין כי בהוראת הגר"ש אויערבך, תלמידי מעלות התורה וגרודנא כלל לא משתפים פעולה עם הצבא וממילא לא מתייצבים כדי להגיש דיחויים.

נכון לשעה זו חברי הכנסת החרדים טרם הגיבו להודעת ליברמן.



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    "אחור וקדם צרתני", פירושו בגילוי והסתר פנים של השי"ת, כי באמת "מלכותו בכל משלה" והכל ישוב לשורשו, כי "לית אתר פנוי מיניה", אלא ההבדל הוא, ב"הוה" ו"יהיה", כי הזוכה לחבר ב' העולמות, הוא מגלה ב"הוה" מלבושו ב"ה, שכל הנעשה הוא לבוש לגילוי שכינה. וזה בחינת "הוה", דהיינו, גם עתה יוצא בלבוש מלכות ומראה בעליל לעין כל, ש"אין הרוכב טפל לסוס" ח"ו, אלא אף שלמראית עין נראה שהסוס מוביל את רכבו, אבל האמת היא, שאין הסוס מתעורר כלל בשום תנועה, זולת להרגש מתג ורסן של רוכבו, זה נקרא בנין קומת השכינה, וכו'. וזה נקרא בחינת "פנים בפנים".
    "בעל הסולם" מאמר "אחור וקדם צרתני"

  2. 8

    מצויין
    אולי ככה הם יבינו שזה לא קשור לחרדים. ושהם לא ישיבות. סה"כ הזבל של הציבור החרדי

    1. חנפן! לך תתפקד לישראל ביתנו!(הוא עשיר גדול, ואולי גם יעזור לך בקומבינציה כזו או אחרת)
      במה אתה חרדי? בחנפנות לרשעים מסיתים ומדיחים?

  3. 7

    מגיב יקר, אני רואה שאתה באותו ראש עם ליברמן. כנראה ככה גם בנושאי יהדות. נכון?

  4. 6

    ליברמן צודק ב200 אחוז לא יתכן ששלושים מתוסכלים יחסמו את כל בני ברק+

  5. 5

    בכל העולם הפגנות זה מחאה לגיטימית אנחנו מיעוט נדרס שמנסים להשפיע על אורחות חייו בכפיה חילונית ובשנאת עם הארץ לת"ח אגב המגיב הראשון ןהמתייוון שמצדיק את ליברמן גם יודע שהזבל כלשונו של הציבור החרדי אלו המתגייסים לצבא

  6. 4

    למה ביוון ובבריטניה מחאה זה לגיטימי?

  7. 3

    ליברמן מנסה להטות את ההתעניינות של דעת הקהל נגד הציבור החרדי במקום שדעת הקהל תעסוק בדבר החשוב באמת – שחיתות הענק של מפלגתו, ונשחיתות המשפחתית שלו ממנה הוא חומק בעור שיניו!
    ליברמן לחקירה עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. 2

    אצל ליברמן מילה זה מילה זה מילה ורק מילה כי הוא יודע רק לדבר