"שרתי 'עוד ישמע' והחתן סימן לי מהמעגל 'לא'"

    עמית דניאל 8 Comment on "שרתי 'עוד ישמע' והחתן סימן לי מהמעגל 'לא'"

    החתונה כזו לא נתקל הזמר יוסי ברגר כבר הרבה זמן • תוך כדי שהחתן והכלה בחדר ייחוד הוא נקרא לשיחה אישית עם החתן, שיחה שבעקבותיה כל הפס המוסיקאלי של החתונה שונה כליל

    צילום: משה ביטון
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מעניין ואפילו מעט מוזר סופר בתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר. הזמר יוסי ברגר סיפר כי אתמול היה בחתונה וכל השירים שהוא שר שם היו של זמר אחד – מרדכי בן דוד.

    "אתמול היתה חתונה של בחור מאחת הישיבות המובילות" הוא מספר בשידור "כשהחתן והכלה היו בחדר ייחוד, בא אלי אח של החתן ואמר לי שהחתן רוצה לדבר אתי" ברגר, שלא נתקל בבקשות מעין אלו מספר כי לא ידע מה החתן רוצה "חשבתי שהוא רוצה שאשיר לו שם" אמר בשידור.

    "כשנכנסתי, ביקש ממני החתן 'אני אוהב מאד את מרדכי בן דוד. אני לא מוכן שיהיה שום שיר שלא של מרדכי בן דוד בחתונה. הייתי מופתע" הוא אומר "אבל זה הרצון של החתן אז סיכמתי עם התזמורת. כשהחתן יצא מהחדר ייחוד שרתי כמו אצל כולם 'עוד ישמע' ולפתע אני שם לב שהחן מסמן לי מרחבת הריקודים 'לא, זה לא מה שסיכמנו. מיד שינינו את השיר וכך כל החתונה וגם בקומזיץ שקיימנו לאחר מכן הושרו רק שירי מרדכי בן דוד" סיפר ברגר ואומר כי ארע לו מקרה כזה לפני הרבה זמן "אז" אמר "רצו שאשיר רק שירים של אברהם פריד".

    האזינו:



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מתחנפים למרדכי בן דוד

    2. 6

      באמת מוזר אבל בואו נדון אותו לכף זכות

    3. 5

      זה מה שיש לו בראש ביום החתונה ועוד בחדר ייחוד……
      נורא מוזר…… על גבול הבעייתי……
      [או סתם איזה מתלהב]…….

    4. 1

      באמת אין מי שראוי לשיר שירים של מרדכי בן דוד, רק יוסי ברגר. אין עליך