רינאייר מוסיפה 15 קווי טיסה חדשים לתל אביב ולעובדה

    קובי פינקלר No Comments on רינאייר מוסיפה 15 קווי טיסה חדשים לתל אביב ולעובדה
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רינאייר – חברת התעופה האירופאית, השיקה היום (יום ד',) עם משרד התיירות את לוח הטיסות המיועד לחורף 2017 עם 19 קווים לישראל. ריאנאייר תפעיל החורף 7 קווים חדשים לתל אביב ועוד 8 קווים חדשים לנמל התעופה בעובדה (15 קווים חדשים בסך הכל). זאת, כתוספת על נתיבי החברה הקיימים לברטיסלבה, לבודפשט, לקראקוב ולקובנה (מעובדה).

    שר התיירות יריב לוין אמר כי: "כניסתה של חברת ריינאייר לפעילות בהיקף משמעותי בישראל היא בשורה גדולה שתתרום באופן מיידי, הן להגדלת התיירות הנכנסת והן להורדת מחירי הטיסות לישראל וממנה. אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות לריינאייר עולה מדרגה כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ופותחת לראשונה קווי טיסה בהיקף גדול לנתב"ג וכמעט משלשת את פעילות החברה באילת. ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה וכניסתה המשמעותית של ריינאייר לישראל היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. שיפור זה בא לידי ביטוי כבר עכשיו עם גידול מספר התיירים המבקרים בארץ".

    המנהל המסחרי של רינאייר, דייויד אובריאן אמר כי רינאייר שמחה להשיק את לוח הטיסות לחורף 2017 בישראל, הכולל 19 קווים: 7 קווים חדשים לתל אביב ו-8 קווים חדשים לעובדה, אשר יוצעו למכירה כבר בתחילת חודש פברואר.

    אובריאן הוסיף כי כדי לחגוג את השקת לוח הטיסות לחורף 2017 בישראל, תציע החברה מושבים ב-20 אירו בלבד אשר יהיו זמינים עד חצות יום ה' (2/2/2017).



    0 תגובות